Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dedikeret server søges !!!! hjælp mig

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 11. Apr 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg skal bruge en dedikeret server, og gerne en der sparker lidt røv.

Som udgangspunkt går jeg ikke op i pris, og kigger KUN på stabilitet, troværdighed og udsigten til at virksomheden også eksisterer om 50 år.

Jeg forventer 10-50.000 daglige besøg, og dette tal vil vokse meget hurtigt, og kan allerede inden 1 år være 10 gange så stort. Der skal derfor være fleksibilitet til at udvide mine trafik rammer, og selve serveren hvis det er nødvendigt.

Den eneste udbyder jeg stoler på på det område er dandomain, men der er sikkert andre derude som er lige så stabile og seriøse, men jeg kender dem ikke.

Kender du et sted hvor jeg kan få det jeg leder efter. Har kigget lidt på abakomp, men kender dem ikke.

Og ja jeg er klar over det koster kassen, men det er hvad jeg skal bruge.

Jeg ønsker ikke at modtage tilbud fra folk der tilbyder server hosting, så har du et hosting firma vil jeg sætte stor pris på du anbefaler den bedste af dine konkurrenter. Er du god vil de anbefale dig.

 

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

flem76:

Jeg skal bruge en dedikeret server, og gerne en der sparker lidt røv.

Som udgangspunkt går jeg ikke op i pris, og kigger KUN på stabilitet, troværdighed og udsigten til at virksomheden også eksisterer om 50 år.

Jeg forventer 10-50.000 daglige besøg, og dette tal vil vokse meget hurtigt, og kan allerede inden 1 år være 10 gange så stort. Der skal derfor være fleksibilitet til at udvide mine trafik rammer, og selve serveren hvis det er nødvendigt.

Den eneste udbyder jeg stoler på på det område er dandomain, men der er sikkert andre derude som er lige så stabile og seriøse, men jeg kender dem ikke.

Kender du et sted hvor jeg kan få det jeg leder efter. Har kigget lidt på abakomp, men kender dem ikke.

Og ja jeg er klar over det koster kassen, men det er hvad jeg skal bruge.

Jeg ønsker ikke at modtage tilbud fra folk der tilbyder server hosting, så har du et hosting firma vil jeg sætte stor pris på du anbefaler den bedste af dine konkurrenter. Er du god vil de anbefale dig.

 

 

www.fuzion.dk var da et godt bud - det skader jo ikke at tale med dem. Jeg kan kun anbefale dem.

Eller ActiveWebs.dk  de kan jo det der med store ting - bla.  Amino

Hej fra Søren

 

Fra Nørresundby
Tilmeldt 9. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kun hørt positivt om http://netic.dk - de driver løsninger for en del rigtigt store - både offentlige og private - virksomheder. Det i sig selv er selvfølgelig ikke en garanti for de eksisterer om 50 år, men der vil i hvert fald være mange der får store problemer hvis de en dag lukker og slukker.

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Er godt nok lidt træt af editoren her på amino.dk - fik ikke lov til at skrive det sidste :-)

De 2 sidste link har en vildt god og hurtig service og langt billigere priser end i DK.

Tilmeldt 4. Apr 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

SKAL det være dansk host?
der findes hollandsk firma som leaseweb.com og tysk firma som hetzner.de

 

 

/ Tino

Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du kan prøve at se og kontakte www.unitspeed.dk. Jeg bruger dem selv og har forskellige produkter jeg anvender hos dem. Jeg har brugt dem i mange år og er yderst tilfreds. Ved de levere en hel del til udenlanske kunder. Det har eksisteret i mange år.

De tilbyder server hosting og de operere fra forskellige lokationer i verden.

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger www.bellcom.dk, og de har haft nede tid på 3 timer i de sidste 3-4 år og det var kun på grund af alt strøm forsvandt fra Kolding. Vi vil anbefale dem. NB.  Sikkerhedsstyrelsen og POMPdeLUX bruger dem også.

Hilsen

Tim

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.netgroup.dk/

og

http://www.jay.net

er pt dem der tilbyder den bedste (ydelse, flexibilitet, pris) rå-hosting løsning, og en af disse er dit bedste bud hvis du selv har folk inhouse til at drifte dit setup.

 

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

En meget vigtig detalje er: Har du taenkt dig selv at styre alt installation og konfigurerer  paa serveren eller skal du have et full install service? 

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)