Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De Oliveira Talkshow - Netværk er vejen til succes!

Side 2 ud af 9 (90 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Mikkel Mikjær Christensen:

Hvem er du? Og hvorfor skal vi lytte på dig?

Altså med andre ord ... hvad er der specielt ved dig som gør at du mener du har noget særligt at bidrage med, hvad er mit incitament til at se din videoblog? Hvor har du lært at netværke? Hvordan kan jeg stole på at de ting du siger passer / er bedre end det andre siger?

 

 

Jeg må ærligt indrømme jeg ikke forstår hvor du vil hen med dit indlæg?

Du kan få svar på dine spørgsmål i min biografi...

Hvis du ikke stoler på hvad jeg siger, så er der jo ikke særlig meget jeg kan gøre ved det.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Thomas De Oliveira:

Jeg må ærligt indrømme jeg ikke forstår hvor du vil hen med dit indlæg?

Jeg leger djævlens advokat og spørger ... hvorfor skal voksne mennesker få noget ud af at lytte til en 16 årig? Jeg savner svar på de spørgsmål, og jeg savner hurtigere svar end at læse din biografi :)

Thomas De Oliveira:

Hvis du ikke stoler på hvad jeg siger, så er der jo ikke særlig meget jeg kan gøre ved det.

Det kan du da i høj grad med de budskaber du kommunikerer ud ... både her og på hjemmesiden

 

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Mikjær Christensen:

Thomas De Oliveira:

Jeg må ærligt indrømme jeg ikke forstår hvor du vil hen med dit indlæg?

Jeg leger djævlens advokat og spørger ... hvorfor skal voksne mennesker få noget ud af at lytte til en 16 årig? Jeg savner svar på de spørgsmål, og jeg savner hurtigere svar end at læse din biografi :)

Thomas De Oliveira:

Hvis du ikke stoler på hvad jeg siger, så er der jo ikke særlig meget jeg kan gøre ved det.

Det kan du da i høj grad med de budskaber du kommunikerer ud ... både her og på hjemmesiden

 

 

For det første er jeg ikke 16 år... For det andet er det ikke min blog (hjemmeside) jeg er blot gæsteblogger..

Du får det til at lyde som noget vildt ''hvorfor skal voksne mennesker få noget ud af at lytte til en 16 årig'' Du mener måske voksne er mere værd eller klogere end unge? 

Når du ikke gider gå ind på min profl og læse min biografi må jeg jo kopier det over ;)

___________________________________________________________________________________

Hej, Mit navn er Thomas De Oliveira og jeg er ung iværksætter og jeg er i gang med at skrive en bog med portræts af unge iværksættere om både op– og nedture som ung iværksætter i Danmark. Disse portræts skal give inspiration til lærere på folkeskoler og delvist efterskoler så dette bliver et valgfrit emne/projekt på alle danske folkeskoler og delvist enkelte efterskoler. Jeg brænder for at arbejde med dette fordi 80 % af unge på min alder ikke aner hvad iværksætteri er og hvilke muligheder der er i denne branche, de har en masse gode ideer, men kender ikke til muligheden for at udleve dem. Denne mulighed skal de kunne se igennem min bog og forhåbentligt en masse foredrags. Jeg har også en masse ’’business erfaringer’’ med blandt andet salgs og marketing partner i PHPTECH, haft forhandlinger med Green Business House og er i øjeblikket i gang med web-projekter i Thailand og en salgsvirksomhed, jeg har igennem mine mange samarbejdspartner og virksomheder kunne skabe mig et sundt og stort kvalitets netværk som jeg er utrolig stolt af! Jeg er for ikke lang tid siden gået i gang med at lave De Oliveira Talkshow, hvor jeg snakker ind i min iPhone omkring iværksætteri og mit liv… Det er jo helt vildt, i en alder af bare 14 :-)

'

'

Twitter: DOTalkshow

Skype: TDOmedia

Mail: ThomasDeOliveira@jubii.dk
Telefon: 28 770 945

'

'

Glæder mig til at høre fra dig! :)

_____________________________________________________________________________________

Var det bedre?.....

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas De Oliveira:

For det første er jeg ikke 16 år... For det andet er det ikke min blog (hjemmeside) jeg er blot gæsteblogger..

Det ser jeg nu ... my bad :S

Thomas De Oliveira:

Du får det til at lyde som noget vildt ''hvor skal voksne mennesker få noget ud af at lytte til en 16 årig'' Du mener måske voksne er mere værd eller klogere end unge? 

Nu er selv en af de unge ... så det ville være at skyde sig selv lidt i foden ;) ... men jeg tror på erfaringer, og umiddelbart sælger du ikke dig selv særligt godt ... det er det jeg prøver at sige til dig.

Thomas De Oliveira:

Når du ikke gider gå ind på min profl og læse min biografi må jeg jo kopier det over ;)

Det var en joke, ikke?

 

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Thomas: Jeg oplever igen og igen at du tager enhver form for kritik meget personligt. Rygklapperiet tager du imod med kyshånd, og det giver mig anledning til at tro, at dit ego trækker dig i den forkerte retning.

Du har kort sagt for travlt med, at du "kun er 14" og at det er "åh-så-fantastisk", at du er "salgs og marketing partner" i en alder af 14. Don't get me wrong - du er en driftig ung mand, men hvis du vil lege med de store, og have at de tager dig seriøst, så må du ligge alderen på hylden.

Rigtig god forretning handler om indhold og værdi - og knap så meget om alder, farve, køn med videre.

Tag det sure med det søde. 

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:
Hvem er du?

Jeg hedder Thomas De Oliveira og er ung iværksætter

Mikkel Mikjær Christensen:
Og hvorfor skal vi lytte på dig?

Fordi jeg tør sige min mening i en ung alder. Og jeg tror mange godt kunne tænke sig at se synspunktet fra min side af..

Mikkel Mikjær Christensen:
Altså med andre ord ... hvad er der specielt ved dig som gør at du mener du har noget særligt at bidrage med, hvad er mit incitament til at se din videoblog? Hvor har du lært at netværke? Hvordan kan jeg stole på at de ting du siger passer / er bedre end det andre siger?

Jeg er ung iværksætter, et rigtig åbent menneske som elsker at netværke. Der er ingen som har lært mig at netværke.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Nu er selv en af de unge ... så det ville være at skyde sig selv lidt i foden ;) ... men jeg tror på erfaringer, og umiddelbart sælger du ikke dig selv særligt godt ... det er det jeg prøver at sige til dig.

Jeg har masse erfaringer.

Nej det var ikke en joke!

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas De Oliveira

Med jeg siger tillykke med dit mod og iværksætter vilje du er jo kun 14 år og viser os andre lidt ældre at vilje og mod at stå frem , her på amino.dk mod nogle af de gamle og forsvare dig ekstrem godt , du giver en masse positive energi , i den ellers kedelige snak , som flere amino.dk bruger mangler  synes jeg , derfor er det godt der  er kommer de unge ind ellers var denne portal for kedelig , håber virkelige meget der flere som dig der tænker positivt altid og giver god positive energi på denne portal .

Ser frem til flere gode indlæg fra dig afYes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

BZR:
Jeg oplever igen og igen at du tager enhver form for kritik meget personligt.

Jeg må da indrømme jeg blev en lille smule sur over indlæget.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

 Med jeg siger tillykke med dit mod og iværksætter vilje du er jo kun 14 år og viser os andre lidt ældre at vilje og mod at stå frem , her på amino.dk mod nogle af de gamle og forsvare dig ekstrem godt , du giver en masse positive energi , i den ellers kedelige snak , som flere amino.dk bruger mangler  synes jeg , derfor er det godt der  er kommer de unge ind ellers var denne portal for kedelig , håber virkelige meget der flere som dig der tænker positivt altid og giver god positive energi på denne portal .

Ser frem til flere gode indlæg fra dig afYes

Mange tak! :)

Ja der kommer rigtige mange irelevante og unødvendige indlæg her på Amino, som iørigt er rigtig ''nederen'' !

Side 2 ud af 9 (90 indlæg)