Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor sælger man lettest udlejningsejendom

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil sælge min udlejningsejendom. Er der nogen der ved hvor det gøres bedst? Alm. ejendomsmægler, eller er der bedre alternativer.

Det er i Østjylland.

Mvh. Henrik

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan da i hvert fald lægge et prospekt herind - under "jeg har et godt tilbud til dig".

Der skal nok komme lidt respons på det...det plejer der.

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

HN.:

Hej

Jeg vil sælge min udlejningsejendom. Er der nogen der ved hvor det gøres bedst? Alm. ejendomsmægler, eller er der bedre alternativer.

Det er i Østjylland.

Hejsa.

Det kommer helt an på om du har brug for ejendomsmægler til at fremvise ejendommen og håndtere opkald og fremsende salgsopstilling eller du selv kan og vil håndtere dette. Selve skødningen sker lige så godt gennem "2000-kroners skøde advokat".

Hvis ejendommen er godt udlejet ville jeg sætte en mindre annonce i børsen - det er jo et glimrende investeringsobjekt.

/Per

Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, troede ikke man kunne lægge ejendomme under "Jeg har et godt tilbud til dig", troede alt omkring ejendomme skulle under lokalebørsen. Det samme gælder selve udlejningen, den kan jeg umiddelbart ikke annoncere herinde. Da det ikke kun er erhverv der er i ejendommen. Alm. beboelse kan jeg ikke finde ud af hvor jeg skal annoncere. Men jeg vil da prøve med en salgsannonce herinde, og se hvad der sker ;o)

Tak for hjælpen

Mvh. Henrik

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)