Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vinduesviskerblade fra kina tips søges!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Apr 10
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen, 

jeg sidder netop og forhandler med en kinesiske firma om vinduesviskerblade.

Er der noget bestemt jeg skal være opmærskom om vinduesviskerblade fra kina ?

NB: Er du interesseret i købe en lille parti af vinduesviskerblade, når jeg har dem - skriv din mail og tlf nr . Du vil høre nærmer fra mig, når jeg har produkterne, pris osv 

Fra Donguan, Guangdong, P.R. China
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Et godt raad! Faa checket kvaliteten meget meget grundigt!

Jeg har endnu ikke fundet et kinesisk vinduesviskerblad der har kunnet holde i mere end max. 14 dage og jeg har proevet rigtigt mange efterhaanden. Jeg koerer konsekvent altid med et ekstra saet i bilen, for at vaere beredt. Smile

Mvh.
Kasper

Fra Nykøbing Sj.
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har tidligere importeret viskerblade fra Kina - og de fås i alle kvaliteter.

En ting du skal være på vagt overfor er, at de prøver du modtager ikke nødvendigvis er de rigtige.

Prøverne der sendes ud er som regel en rigtig god kvalitet - mht. gummiblanding mv. De er støjsvage og virker perfekt men.... Du har (næsten) ingen mulighed for at vurdere om det er en anden gummiblanding du modtager i hovedordren.

Min erfaring er, at et godt viskerblad koster omkring og over $1.5 og kommer du under $1 pr. stk - SÅ LAD VÆRE.

Jeg fandt efter lang tids søgen en god og seriøs leverandør - men MOQ er omkring 2000pcs for trial order.

OG endelig - INGEN overførsler til private konti eller via Western Union - kun til firma konti.

JH

Cir-IT er Airboss partner - Vi gør din hverdag nemmere!
AirBoss - er et af de ældste økonomisystemer på det danske marked.

 

Fra Donguan, Guangdong, P.R. China
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan,

Kan du ikke oplyse mig om navnet paa det firma du koebte ved i sin tid? Saa vil jeg se om jeg ikke kan faa koebt et par ordentlige virkerblade. Wink

Mvh.
Kasper

Tilmeldt 5. Apr 10
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Randers
Tilmeldt 5. Aug 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis man har en god leverandør, som kan styre varerne, og har betalt lidt ekstra for gode kvalitetsvarer, skal man ikke bekymre for det.

Mange dansker tænker på, at det skal være billigere: " jo billigere, jo bedst" .

Man skal huske, man får det, hvad man har betalt.

mvh

Wei-shi Shen

Tumei DK

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)