Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gigahost spørgsmål?

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan benytte http://web.gratisdns.dk/ til at købe domæner, når du først har en Gigahost-konto. Så kan du overføre domænerne således:

http://support.gigahost.dk/?p=17#more-17

Du kan have ubegrænset antal domæner hos Gigahost, og du sparer en del ved at gøre det på denne måde, selvom det selvfølgelig er lidt besværligt.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, du skal efterfølgende betale for dit domæne - men hvis du smider en reklame for IOOS Internet ind i dine næste 10 video indlæg, så skal jeg nok sponsorer det første domæne til dig ;-)

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaffe & Co:
Men kan du ikke bare skive dine svar og spørgsmål som alle andre?

 

Jo det kunne jeg sagtens, men det handler om at skabe opmærksomhed (personlig branding) for mig, så derfor vælger jeg at prøve denne nye måde at stille et spørgsmål på..

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske skulle du overveje at kalde det Thomas De Oliveira Podcast istedet, da talkshow er noget man forbinder med en vært og gæster der bliver interviewet. Bare et forslag ;)

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper, IOOS Internet:

Ja, du skal efterfølgende betale for dit domæne - men hvis du smider en reklame for IOOS Internet ind i dine næste 10 video indlæg, så skal jeg nok sponsorer det første domæne til dig ;-)

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Hej Casper

Lyder spændende - send lige en PB med lidt mere info.

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaffe & Co:

Thomas De Oliveira:

Hej Amino venner

Jeg er jo begyndt at lave mit ejet lille Talkshow, De Oliveira Talkshow.

Jeg har et online video spørgsmål til jer om Gigahost.

&feature=youtube_gdata">De Oliveira Talkshow - Spørgsmål gigahost

 

 

Mvh. Thomas

 

Hej Thomas - Man kan må jo gi' dig at du er en ung energisk ivæksætter in spe :-D

Men kan du ikke bare skive dine svar og spørgsmål som alle andre?

Eller der det bare mig der er blevet for gammel :D

Hilsen gammel Søren

Thomas har vist fået svar på sit spørgsmål, så jeg tillader mig lige at gå offtopic.

Søren, hvornår kan vi se din kaffe-shop online? :-)

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Aron:
Måske skulle du overveje at kalde det Thomas De Oliveira Podcast istedet, da talkshow er noget man forbinder med en vært og gæster der bliver interviewet. Bare et forslag ;)

 

Det kunne man godt, men jeg mener ikke alle forbinder ''Talkshow'' med et interview, se bare http://thorborg.tv.

Men godt forslag!

 

Mvh. Thomas

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas. Bare til din info: jeg vælger med det samme at droppe evt. hjælp til dig så snart jeg ser et link til video. Det kunne være jeg ikke er den eneste Smile Personlig branding eller ej - jeg tror ubevidst at jeg fremover får mindre lyst til at se en bestemt persons videoklip hvis jeg har indtryk af at de sjældent har 'brugbar' substans.

 

 

Og nej; jeg er ikke en 'gammel pensionist' - jeg er 21.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Krkli:

Hej Thomas. Bare til din info: jeg vælger med det samme at droppe evt. hjælp til dig så snart jeg ser et link til video. Det kunne være jeg ikke er den eneste Smile Personlig branding eller ej - jeg tror ubevidst at jeg fremover får mindre lyst til at se en bestemt persons videoklip hvis jeg har indtryk af at de sjældent har 'brugbar' substans.

 

 

Og nej; jeg er ikke en 'gammel pensionist' - jeg er 21.

 

Det er jo dit valg ;)

Jeg giver blot muligheden for at opleve spørgsmål på en anden og hvis du ikke er åben for denne mulighed er det også helt i orden Yes

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Robert:

Thomas har vist fået svar på sit spørgsmål, så jeg tillader mig lige at gå offtopic.

Søren, hvornår kan vi se din kaffe-shop online? :-)

Jeg er ved at optage min svar på en video og poste det på youtube men der går nok lige et stykke tid før jeg får det færdigt men kan du ikke vente får du et transskrib her:

Hej og velkommen til Kaffe & Co online svar på et blog indlæg på Amnio (og her udtaler jeg så url'en)

Vores site er ved at være klar til at gå online og shop er nok så meget sagt :-) 

- men vigtigst af alt så er det vores bønner og risteriet som er top prioriteret og nå ja så har vi lige to cafeer/kaffehuse i "produktion" den første åbner snart her i Århus - flere aminoer har været forbi.

Tak fordi du lyttede med - glæder mig til at høre dit video indlægs svar

:-D

Hej fra Søren


Side 2 ud af 4 (40 indlæg)