Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du prøvet, at få produceret noget i østen??

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Lunderskov
Tilmeldt 31. Mar 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

HejsaSmile

Jeg ville hører om der er nogen, der har erfaring med produktion af ting i østen??

Er der nogle ting man skal tage forbehold for? Er der nogle sider, hvor man kan søge på de fabrikker der måtte lave det man ønsker? Og kan man ud fra de sider se om de benytter sig af børnearbejde og de har omtanke for naturen?

Kan man indgå aftalerne på nettet eller skal man for en sikkerheds skyld tage til fabrikken, så man er sikker på, at aftalerne bliver overholdt?

Jeg håber der er nogen, som har nogle rigtig gode svar og på forhånd tak.

Mange hilsner

Britta

 

 

Fra København
Tilmeldt 3. Apr 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Britta

 

Kan du komme lidt nærmere ind på hvad du ønsker lavet?

Vi har egen produktion af tøj eller skal jeg sige bomuld generelt.

 

Mvh.

Thomas

Fra Lunderskov
Tilmeldt 31. Mar 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :


Hej Thomas

Det er nogle puder vi vil have produceret, men godt nok i blød polyester!

Har du evt. forbindelser til andre fabrikanter i østen?

Det lyder spændende med det tøj du laver - er det et tøjmærke der bliver solgt herhjemme??

Mvh.

Britta

 

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Britta

Jeg har handlet flere gange i østen både med tøj, programmering og grafiske opgaver.

Jeg vil sige det på den måde at i østen der laver de lige nøjagtigt det du har bedt om... men INTET andet. Det er derfor vigtigt at du formullere dig til MINDSTE detalje så du får nøjagtig hvad du forventer.

Dette er ikke kritik af østen med blot min opfattelse:

Der er MEGET stor forskel på den måde vi arbejder på. I østen der laver de lige hvad du beder om og intet andet. Man bliver overrasket over at opleve at de ikke lige kunne se det og det og det som er nemmere at se når man er ved at producere som man måske ikke lige kunne se da man planlagde. 

Men det korte i det lange er at du er altid sikret høflighed og høj kvalitet men du skal være forberedt på at det lige tager lidt tid før du selv lære at formulere dig korrekt så de forstår til mindste detalje.

På http://www.amazon.com/ kan du finde leverandøre af alt verdens ting. der er mange fra kina indien og de andre.

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Fra Odense
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Britta

Har du overvejet Vietnam?

Der er en del virksomheder som kan producere det du efterspørger og i fineste kvalitet.

Du er velkommen til at sende mig en e-mail for flere informationer trieu@lotusen.dk

Venlig hilsen 

Trieu

Tilmeldt 7. Apr 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Britta

Jeg er enig med Jonas. Det er uden tvivl vigtigt at du allierer dig med folk som har erfaring med at få produceret i Østen.

Prøv at kontakte Heipa ApS. De har stor erfaring med at få syet ting i Østen og rejser selv derud med jævne mellemrum. Deres kontaktflade til producenter er meget stor.

Du kan se mere her: http://heipa.biz/

 

Mvh

Torben

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Britta,

 

Jeg er også meget enig med Jonas. Kompetencerne fejler intet, men kulturen er en anden, og afstanden alene gør, at der bliver plads til mange misforståelser / uklarheder.

Udover at produktet skal defineres til mindste detalje, kræver det jævnlig og skarp opfølgning undervejs. Det er dyrt i starten, hvis det skal gøres ordentligt, fordi der skal bruges megen tid på kvalitetssikring. Når producenten får en bedre fornemmelse for dine krav, går det lidt nemmere, og det begynder at kunne betale sig.

Ja, sådan er det i hvert fald med software :-)

Mvh Anders

Specialforhandler af førsteklasses italiensk vin.

Fra København
Tilmeldt 3. Apr 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Britta

 

Har sendt/svaret på din mail.

Mht. til tøjet så er vi igang med at få lavet et nyt tøjmærke for nogle meget kendte Danske personer, til opgaven har vi nogle ekstremt dygtige designere på som fx. har lavet tøj for flere kendte Amerikanske mærker. Herudover opkøber vi mærkevare tøj fra steder rundt omkring i EU og visse ting kan vi få fra asien, men  det er dog begrænset grundet regler om varemærke import.

I mange tilfælde kan det godt svare sig at alliere sig med en dansk syerske som laver den eksakte model I ønsker, derefter sendes den til "vores" fabrik som så laver en eksakt kopi af det fremsendte.

På den måde spare vi en masse tid samt evt. fejl.

En anden vigtig ting er ALTID at handle med nogen du kan stole 100% på, der er rigtig mange der har fået deres prototype leveret også accepteret den for så at få tilsendt noget der ligner noget der aldrig burde have været sendt, herudover er der så alle dem som har betalt for produktionen, men aldrig fået noget som helst.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hopper lige med på tråden. 

 

Jeg har også i tankerne at begynde at importerer fra Østen, det er dog Telte jeg vil importere. Er der nogen herinde som har nogle erfaringer med dette? 

Jeg er i kontakt med 2-3 producenter, og efter hvad jeg kan vurdere, både hvad angår deres engelsk, hjemmesider og beskrivelser af produkterne lyder det reelt nok. 

Det er standard telte jeg vil bestille, dvs. telte de allerede producerer, gælder det også i sådanne tilfælde at jeg bliver nød til at gå i fuldstændige detaljer omkring produktet? For for at være ærlig har jeg ikke fantastisk meget erfaring med hvordan telte er opbyggede? 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Færdige varer som de laver og sælger = TIP TOP. 

Det er virkelig kvalitet man får. Det eneste der er "irriterende" med østen er hvis man har noget man gerne vil have lavet fra bunden feks programmering, tøj eller andet. 

Men varer som de selv har lavet er tip top til små penge, dog skal du lige kontrollere told reglerne for læste lige tidligere i et andet indlæg at der noglegange er told regler der går ind og kræver 48,5% i told.

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)