Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er den mest populære person på Amino?

Side 11 ud af 12 (118 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 03:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Preben, hvem er SEO? :) Vi snakker kun om personer, ikke om emnerne..

Velkommen til Pumacode Smile! God stil at være AminoPlus og have en Amino-karma på 10 -> 5 stjerner fra mig!

Umiddelbart vil jeg også mene at Thorborg er den mest populære, hvilket i sig selv også er meget logisk.

Af inspirerende mennesker er der virkelig er mange, hvilket gør det så spændende at følge med på Amino. Casper, Nicolaj, Lagersalg, Fashion-seller, DeMib, Rosenstand, Thorborg, Mikkel Friis, Helle, Birgit osv. Der er mange flere :)

De er inspirerende på hver deres måder, har forskellige holdninger og vinkler på tingene, hvilket også samlet set giver en rigtig god match af forskellige personligheder herinde.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 06:34
Hvor mange stjerner giver du? :

preben mortenwold:

Jeg vil sige SEO Smile

Prøv lige at læse tråden Preben! Yes

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

eller måske læse tråden Cool

Godmorgen

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

MikkelFriis:

eller måske læse tråden Cool

Godmorgen

 

Hehe ja! Yes

Godmorgen Surprise jeg var oppe klokken 5:30 og sidder nu i skolen på halve time...

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil da gerne lige have lov til at tilføjeEmil Blücher til listen over folk, som jeg ligger meget mærke til. Det kan godt ske, at han ikke er så gammel, men har leverer altid velovervejede og brugbare svar. Det kan jeg godt lide.

Derudover synes jeg vores kære SEO-frank, de-mib og selvfølgelig Thorborg, gør det rigtigt godt. Disse er alle meget indenfor SEO, men der er også en række andre personer, som jeg ligger mærke til:

  • Hans Kjer - ham kommunikationsfætteren: Han forstår at svinge pennen og tænker altid over sine svar.
  • Kibsgaard: Som jeg dog synes er faldet lidt af på den på det sidste... Hvor er du mate? :D
  • Thomas de Oliviera: Tjaaa - egentligt synes jeg fra start, at du var pisseirriterende, men set ud fra, at du er 14 og du ser ud til at have fundet tonen herinde, så tror jeg sgu' nok, at det skal komme til at gå dig godt :)

Det var så det ros jeg lige kunne smide ud af ærmet på en højhellig fredag eftermiddag.

God weekend til jer alle.

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Rasmus Hoeks:

  • Thomas de Oliviera: Tjaaa - egentligt synes jeg fra start, at du var pisseirriterende, men set ud fra, at du er 14 og du ser ud til at have fundet tonen herinde, så tror jeg sgu' nok, at det skal komme til at gå dig godt :)

Yes 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Pumacode:

Det er nærmest utroligt så meget han har gjort for mig, helt uden at forvente noget igen.

Ja at du også tror på det er flot arbejde fra Thorborg Big Smile

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Hoeks:
  • Thomas de Oliviera: Tjaaa - egentligt synes jeg fra start, at du var pisseirriterende, men set ud fra, at du er 14 og du ser ud til at have fundet tonen herinde, så tror jeg sgu' nok, at det skal komme til at gå dig godt :)
  •  

    Det er fuldstændig korrekt, i starten var jeg pisseirriterende for at sige det lige ud! Men efterhånden som man får erfaringer med Amino, lærer folk at kende og man bliver lidt ældre, lærer man at  formulere sig ordentligt i forhold til ens personlighed og brand..

     

    P.s. Følg De Oliveira Talkshow! De Oliveira Talkshow - Netværk vejen til succes! 

    Tilmeldt 5. Jun 12
    Indlæg ialt: 0
    Skrevet kl. 16:59
    Hvor mange stjerner giver du? :

    Jamen jeg kan godt lide når folk har en holdning og tør stå ved den. Det synes jeg bla. at DeMib, Thorborg, Trend Fashionseller, Lone Sanco har. De er også gode til at skrive, så det er interessant at læse - i sær sidstnævnte :·) Der må gerne være lidt action ind i mellem... Derudover synes jeg at Nicolaj, Bautik, Simona, Karsten Lund og Nielco IT har nogle rigtig gode indlæg. Det ser også ud til at Warren er kommet til for at give lidt liv i gaden :·) Savner Flemming1973 ind i mellem - han havde også nogle fantastiske indspark - og var supergod til at hjælpe folk. Og så en masse flere i det hele taget.... :·)

    Fra København
    Tilmeldt 9. Feb 10
    Indlæg ialt: 1479
    Skrevet kl. 02:57
    Hvor mange stjerner giver du? :
    Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

    Helle - houseofkids.dk:

    Det ser også ud til at Warren er kommet til for at give lidt liv i gaden :·)

    Jeg er  altid frisk, hvor skal vi mødes Stick out tongue

    Google street view

    Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

    Side 11 ud af 12 (118 indlæg)