Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem har Danmark's simpleste/nemmeste CMS?

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Som standard ligner Backend ikke frontend. jeg bruger personligt et admin plugin som har topmenu i adminstrations modulet istedet for i venstre side. Men ved ikke om der er andre plugins som kan opfylde dit ønske.

 

jeg syntes personligt at det er simpelt :) Fik min kæreste overtalt til det og det tog 10minuter. Hun er ellers ikke lærenem til nye computer programmer osv. :)

Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Prøv at tage et kik på mit cms, KiteCMS. Det er meget brugervenligt og let at bruge. Når er logget ind i administrationen og skal rette indholdet på siden, sker det direkte på siden, så du kan se teksten i den rette sammenhæng og det rigtige design.

Det er muligt at styre rettighederne ned på funktionsniveau, så du kan blænde dem af, som ikke skal bruges og som bare vil forvirre.

Systemet er gratis for hjemmesider op til 12 sider og kommer med 3 forskellige designs, som du frit kan vælge imellem. Det er også muligt selv at implementere design. Kommer du over 12 sider, skal du købe en licens til 2000kr.Systemet er skrevet i .net og bruger ikke database. Hvis der ikke skal være store billeder på hjemmesiden, kan det hostes hos Gullestrupnet.dk for 10kr/måned!

Prøv den online demo på http://demo.kitecms.com eller læs mere på http://www.ktiecms.com

Hvis du har spørgsmål er du velkomme til at skrive.

Mvh

Thomas

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Konradsen:

Ja overskriften siger det meste...

Men jeg er på udkig efter det mest simple/nemmeste CMS, som selv min mormor kan finde ud af at bruge.

Det skal være så nemt at gå til, at man kan bruge det, selvom man kun har et MEGET lille "IT-kørekort" og det skal være på dansk.

Selvom det er nemt at bruge, skal der også være mulighed for at oprette nye sider, ændre tekster på hjemmeside osv. Men alt det med, at man selv kan lave SEO venlige URL'er osv. er ikke nødvendigt.

Har du et CMS som du mener opfylder dette eller kender du til et? Så lad mig høre.

På forhånd tak.

Mvh

Hej Kristian

Prøv at kig på Skandiaweb.dk som har flere tusind kunder - da lover jeg dig for at din mormor kan følge med for 1 hug.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

fagerholt:

Hej Kristian

Prøv at tage et kik på mit cms, KiteCMS. Det er meget brugervenligt og let at bruge. Når er logget ind i administrationen og skal rette indholdet på siden, sker det direkte på siden, så du kan se teksten i den rette sammenhæng og det rigtige design.

Det er muligt at styre rettighederne ned på funktionsniveau, så du kan blænde dem af, som ikke skal bruges og som bare vil forvirre.

Systemet er gratis for hjemmesider op til 12 sider og kommer med 3 forskellige designs, som du frit kan vælge imellem. Det er også muligt selv at implementere design. Kommer du over 12 sider, skal du købe en licens til 2000kr.Systemet er skrevet i .net og bruger ikke database. Hvis der ikke skal være store billeder på hjemmesiden, kan det hostes hos Gullestrupnet.dk for 10kr/måned!

Prøv den online demo på http://demo.kitecms.com eller læs mere på http://www.ktiecms.com

Hvis du har spørgsmål er du velkomme til at skrive.

Mvh

Thomas

Se det var smart og det ser ud til, at have de funktioner jeg ska bruge og så er der ikke alle de smarte funktioner. Endnu bedre er, at det er gratis (der er nemlig under 12 sider) så det er helt perfekt.

Mange tak for linket.

Jeg har kun hørt dårlig om Skandiaweb.dk, så det bliver absolut sidste udvej.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan se at du har fået rigtig mange gode forslag, så jeg håber ikke at du er blevet alt for træt af at kigge på løsninger.

Jeg vil gerne anbefale vores løsning, Sitemagic CMS. Som udgangspunkt kommer det med et simpelt og overskueligt design, og administrations-sektionen er nem at bruge og forstå - og på dansk, naturligvis.

Spild ikke tiden med at lede på vores website, hop direkte til en demo, for at prøve løsningen. God fornøjelse :-)

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmy Thomsen:

Hej,

Jeg kan se at du har fået rigtig mange gode forslag, så jeg håber ikke at du er blevet alt for træt af at kigge på løsninger.

Jeg vil gerne anbefale vores løsning, Sitemagic CMS. Som udgangspunkt kommer det med et simpelt og overskueligt design, og administrations-sektionen er nem at bruge og forstå - og på dansk, naturligvis.

Spild ikke tiden med at lede på vores website, hop direkte til en demo, for at prøve løsningen. God fornøjelse :-)

Men hvordan laver man sit egen design? Det plejer at vaere der de fleste cms systemer giver problemer.

 

 

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Det er relativt simpelt at lave en design-skabelon til Sitemagic CMS. Du kan læse om det i vores dokumentation: Building design templates - introduction

Du kan også gå direkte til eksempel-koden, som kan downloads og bruges som udgangspunkt for nye designs.

Vi arbejder i øjeblikket på en udvidelse til Sitemagic CMS, der gør det muligt at tilpasse det grafiske design uden behovet for at skrive en ny design-skabelon. Videoen nedenfor viser en tidlig udvikler-udgave af systemet (bør ses i fuldskærmsvisning)

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

en min oldemor kan finde ud af :D 

www.weebly.com

Fra 1264 København K
Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Jeg bruger Joomla CMS til mine kunders hjemmesider, som de selv vedligeholder. Det er super nemt at bruge for mennesker der blot kan lidt Word og lidt Facebook eller anden surfing. Jeg har fået den første "blondine" igennem nåleøjet :) Du kan se hendes hjemmeside her: www.ihdumille.dk.

Du kan læse mere om hvordan Joomla bruges på min hjemmeside www.itpaajobbet.dk under webdesign. Beskrivelsen er dugfrisk, så feedback modtages gerne.

Thomas

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)