Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem har Danmark's simpleste/nemmeste CMS?

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja overskriften siger det meste...

Men jeg er på udkig efter det mest simple/nemmeste CMS, som selv min mormor kan finde ud af at bruge.

Det skal være så nemt at gå til, at man kan bruge det, selvom man kun har et MEGET lille "IT-kørekort" og det skal være på dansk.

Selvom det er nemt at bruge, skal der også være mulighed for at oprette nye sider, ændre tekster på hjemmeside osv. Men alt det med, at man selv kan lave SEO venlige URL'er osv. er ikke nødvendigt.

Har du et CMS som du mener opfylder dette eller kender du til et? Så lad mig høre.

På forhånd tak.

Mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du køber domæne ved one.com eller surftown.dk har du mulighed for at bruge deres skabeloner. Det er utrolig nemt at gå til for selv uøvede. Billigere og nemmere tror jeg ikke du finder det.

Men indrømmet kender ikke din mormor´s evner, sååå...Big Smile

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi synes selv vores CMS er nemt at anvende - det er udviklet med vægt på, at brugeren skal kunne finde ud af at bruge det og at der er et naturligt flow i systemet.

Du er velkommen til at kontakte mig for en demonstration.

Med venlig hilsen
Kim Bang

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen:

Hvis du køber domæne ved one.com eller surftown.dk har du mulighed for at bruge deres skabeloner. Det er utrolig nemt at gå til for selv uøvede. Billigere og nemmere tror jeg ikke du finder det.

Men indrømmet kender ikke din mormor´s evner, sååå...Big Smile

Min mormor's IT evner er ikke de bedste.

One og surftown dur desværre ikke, da det skal ligge ved en anden udbyder.

Peter Lauge:

Se på Wordpress.dk

 

Kan godt være jeg ikke har sat mig nok ind i Wordpress, men det er også alt for svært/avanceret til formålet.

Det skal være sådan, at har man følgende menuer på siden:

Forside, tilbud, medarbejdere, kontakt

Så skal man kunne gå ind i admin via domæne.dk/admin og klikker man herinde på forside, så kan teksten på forsiden rettes, klikker man på tilbud, så kan man oprette tilbud osv.

Det skal være sådan, at hvis man ikke har kendskab til IT, så kan man finde ud af at ændre sine egne tekster på siden og selv oploade nye billeder.

Kan man i wordpress tilpasse admin så meget, at alle de mange funktioner man ikke skal bruge, de kan fjernes helt - så de ikke forvirrer?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Konradsen:

Det skal være sådan, at har man følgende menuer på siden:

Forside, tilbud, medarbejdere, kontakt

Så skal man kunne gå ind i admin via domæne.dk/admin og klikker man herinde på forside, så kan teksten på forsiden rettes, klikker man på tilbud, så kan man oprette tilbud osv.

Det skal være sådan, at hvis man ikke har kendskab til IT, så kan man finde ud af at ændre sine egne tekster på siden og selv oploade nye billeder.

Hej Kristian,

Du kan prøve at læse lidt om min startpakke, den vil jeg mene vil kunne klare de krav du stiller.

http://www.obuni.dk/startpakke.asp

Med venlig hilsen

Tommy

 

 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det muligt at se dit CMS?

Du kan sende URL samt login i en PM.

På forhånd tak.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Konradsen:
Kan man i wordpress tilpasse admin så meget, at alle de mange funktioner man ikke skal bruge, de kan fjernes helt - så de ikke forvirrer?

Ja, wordpress er Open Source, så du går bare igang :)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun sige Wordpress! Gratis, Åben Sovs(open Source) :P og så simpelt :)

 

Du skriver bare hvis jeg skal smide det op på en server for dig :) per at bruunmedia.dk ,  hjælper gerne med opsætning gratis :)

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Har det selv wordpress på 2 domæner - godt nok ikke brugt flere timer på at sætte mig ind i det - men mit første hånds indtryk er, at det er alt for svært/avanceret for de personer, der kommer til at skulle anvende det.

Kan gøre det mere simpel end standart versionen? For så kunne det muligvis godt bruges.

Kan man ændre design inde i admin på wordpress således, at admin kommer til at ligne forsiden, undersiden eller hvilken side man nu lige vil ind og rette?

Glemte lige at siger, SUPER tilbud Bruunmedia :O)

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)