Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis Faktura Skabelon

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 14-11-2006 13:31:04
Forfatter:Cydone
Vi har lige smidt en lille faktura skabelon op på letmoms.dk, som nogen måske kan få glæde af.

Du kan finde den under momsregler på letmoms.dk
http://www.letmoms.dk/momsregler.asp



1) Mener jeg har været hele siden igennem, enkelte flere gange, og jeg kan ikke finde den skabelon.
2) Det overordnede design er fint, men teksten er belastende at læse og strukturen er ikke specielt logisk.
3) .... rimelig dyrt excel-regneark du sælger :-/ Hvis behovet er der, er det selvfølgelig fint.

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tommy

Skabelonen ligger under momsrgler under faktura nede i teksten.

Jeg er da ked af du synes teksten på siden er belastende og ikke logisk sat op. Der er netop gjort meget ud af at gøre det så anvendeligt så muligt, samtidig med at siden så vidt muligt er SEO optimeret.

Prisen er tilpasset markedet.

Mvh
Cyd

Fra frederiksberg
Tilmeldt 6. Jun 05
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak skal du have. der var lige 2 svar på side 1 som jeg kunne bruge.
Takker

VH

 

Lotte 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 14-11-2006 15:12:35
Forfatter: Cydone
Jeg er da ked af du synes teksten på siden er belastende og ikke logisk sat op.


Teksten er skam logisk nok, det er i mit forsøg på at finde faktura-skabelonen at menustrukturen halter. Der mangler lidt et punkt ala ressourcer/downloads. Tekstens grå farve gør, at den er meget svær at læse på en skærm.... i hvert fald for undertegnede.

Fra Helsinge
Tilmeldt 12. Jul 05
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :
I forhold til dine øvrige skabelon som du sælger på din side.

 

Synes jeg den er lidt tynd.

 

Hvorfor har du valgt og lave den i Word når du alt andet er lavet i Excel.

 

Hvis andre mangler faktura skabelon følger der en ganske udmærket med Excel.

 

Jeg fandt lige følgende krav til hvad en faktura skal indholde: (Kilde: www.skat.dk)


Af momsbekendtgørelsens § 40, stk. 1, fremgår kravene til indhold i en almindelig faktura. Disse krav gælder også for afregningsbilag, kreditnotaer og elektroniske fakturaer.

En almindelig faktura skal have følgende indhold:



  • udstedelsesdato (fakturadato)
  • fortløbende nummer, der bygger på én eller flere serier, og som identificerer fakturaen
  • sælgers momsregistreringsnummer (CVR-nr./SE-nummer)
  • sælgers navn og adresse
  • købers navn og adresse
  • mængden og arten af de leverede varer eller omfanget og arten af de leverede ydelser
  • den dato, hvor levering af varerne eller ydelserne foretages eller afsluttes, forudsat en sådan dato er forskellig fra fakturaens udstedelsesdato (fakturadato)
  • momsgrundlaget, pris pr. enhed uden afgift, eventuelle prisnedslag, bonus og rabatter, hvis disse ikke er indregnet i prisen pr. enhed
  • gældende momssats
  • det momsbeløb, der skal betales.


Fakturakravene er således med virkning fra 1. januar 2004 blevet udvidet med oplysning om 1) leveringsdato, hvis denne er forskellig fra fakturadato, 2) momsgrundlag (enhedspris), 3) momssats og 4) momsbeløbets størrelse.



Regnskab ud af huset www.accp.dk

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lars

Du har ret, den er måske ikke så udførlig. Men den overholder samtlige krav, sålænge man selv er opmærksom på at udfylde de firma specifikke informationer.

Når jeg får tid vil jeg prøve at kigge på en udgave i Excel.

mvh
Cyd

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad skal man bruge en faktura skabelon til? Er der ikke bogføringspligt for enkeltmandsvirksomheder i Danmark?  Således at man altså er tvunget til at bruge et bogføringsprogram under alle omstændigheder?
Tilmeldt 31. Mar 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis det er dobbelt bogholderi du mener (debet det ene sted og kredit det andet sted) så er det ikke lovpligtigt.

Det er ok med bare indtægter og udgifter til årsregnskabet.

Du skal selvfølgelig stadig have bilagene iorden.

 

 

 

 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)