Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er blevet syg og min andel skal sælges, hvordan?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Tak for dit indlæg.

Der er sikkert mange muligheder for en løsning, men jeg er bare ikke i stand til at følge sagen til dørs i min nuværende situation.

Jeg har mentalt forsøgt at indstillet mig på at det var det eventyr, for denne gang.

Mvh

Enerkon

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Jeg taler bare af erfaring, med mindre du får en stor sum penge eller har mange penge så er livet som syg ikke noget man kan leve af og man skal være super stærk for at være syg, men sikken løn du vil kunne få og så på nedsat tid og du kan bevare din løn og status og kun arbejde 15 timer om ugen.
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen Jeg kender én , hun hedder kirsten, hun vi måske kunne hjælpe dig m ed at komme oven på igen hvis du er intereseret kan du skrive en pb til mig og så kan du få hendes kontaktoplysninger. Kirsten lever af at hjælpe folk ovenpå igen...... Preben
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

En lille opdatering.:

Så fik jeg endelig en email fra min partner/kollega hvori han kort og kontant har skrevet at han har søgt professionel hjælp og at jeg vil blive kontaktet først i næste uge!!

Jeg har desuden fået min emailadresse igen, samt fået udleveret den, af ukendte grunde, ændrede kode til vores netbank.

Jeg er dog fortsat meget frustreret, og ked af det, da jeg ikke kan forstå hvad der er sket siden at han er blevet så utrolig kold og kynisk uden at jeg kan gennemskue hvad der skulle ligge til grund for dette. Nu ser jeg bare frem til at høre fra hans "hjælp" i næste uge.

Mvh

Enerkon

 

Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 04:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

meget kedelig situation du er havnet i men du skal se sagen fra 2 sider af. Din partner har kun dig som "ingenting" kan og det koster jo også ham penge. Han var måske bange for at du skulle gå hen og ændre alle koder og ødelægge den forretning som han ejer 50% af.

Tænk positivt han har bestilt professionel hjælp til dig fordi han bekymre sig om dig og virksomheden.

hvorfor ringer du ikke og snakker med ham ? det vil du få det meget bedre af.

Fra KBH
Tilmeldt 16. Aug 07
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej, jeg søger en virksomhed jeg kan købe helt eller delvist. Hvis du er interesseret kan vi tage en dialog og jeg kan være dig behjælpelig i forhandlingen med din partner.

mvh

Jesper

handelsvirksomhed@mail.dk

Direktør

Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Hele sagen er heldigvis overstået og jeg er kommet nogenlunde ud på den anden side igen.

Held og lykke med dine opkøbsplaner.

 

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil da også håbe du har det bedre.... Blev hel skidt ved at læse de indlæd der var...:-(

God sommer til dig..

Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Povl,

Jeg har det meget bedre, så du kan tage det helt roligt Smile

Jeg er også en aktiv bruger på Amino med en anden profil, så jeg er godt på vej tilbage.

Hilsen

Enerkon

 

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)