Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla webhotel?

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Easy Webhost:

Erik Pilgaard Hejlskov:

Hvordan kan du så fraskrive alle discount løsningerne?

Det jeg fortæller dig, er at din guide er fyldt med fejl og mangler, og der sker ikke en kvalitetsvurdering fra din side af, du lister kun en masse data op.

Næe, det havde du slet ikke udtalt dig om på det tidspunkt. John Pedersen nævnte at han bl.a. godt kunne lide one.com og du sagde så:

Easy Webhost:

Jeg vil slet ikke kommentere på discount hostere af de navne du nævner.

Og det var derfor jeg spurgte hvordan du bare kunne fraskrive alle discount hostere.

Easy Webhost:

Jeg kritiserer ikke alle andre, jeg kritiserer din side for manglende viden om de enkelte udbydere, at det grundlag du bruger for at lave siden på er FORKERT.

Nej, du kritiserede ikke alle, men du kritiserede alle discount hostere (uden at vide om trådstarter har et stort eller lille budget).

Tilmeldt 13. Apr 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger one.com

Det er billigt.

man oprette domæne ved oprettelse.

og der er 24 timers support der kan variere i kvalitet (har ikke haft problemer med dem endnu)

one.com kan varmt anbefales!!

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

one.com kører faktisk safe_mode=off. Det er ikke en anbefaling, bare en konstatering!

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundgreen:

Det er billigt.

Nu kan man ikke vurdere et webhotels kvalitet udfra prisen, det betyder at dem der er billigst leverer den bedste kvalitet, hvordan man så lige måler denne ?

Lundgreen:

man oprette domæne ved oprettelse.

Det kan du da alle steder...jeg kender ikke et webhotel hvor du ikke kan det.

Lundgreen:

og der er 24 timers support der kan variere i kvalitet (har ikke haft problemer med dem endnu)

Det leverer alle webhoteller jeg kender også, de besvarer din henvendelse indenfor 24 timer.

Nå men kunderne er lidt uenige :

http://www.trustpilot.dk/review/www.one.com

Jeg citerer lige : "Firmahjemmesider fraråder jeg one.com pga. hastighed, begrænset antall database, manglende ffmpg understyttelse osv."

osv.

 

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)