Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla webhotel?

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har alle mine joomla sites hostet hos redhost, det fungerer glimrende.

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser ud til at redweb/redhost er populær.

Ellers forsøg at sende et supportspg. til flere forskellige udbydere (det samme spg. til hver udbyder, så de har ens vilkår), og tjek så hvem der svarer hurtigst og hvem der svarer mest kompetent. Her er en liste over webhoteller.

Hvis du bruger metoden, så kunne du jo give en lille anmeldelse bagefter, så vi andre kan se resultatet :-)

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Erik,

Et par tips til dit website med webhotel oversigter.

Dine oversigter er næsten meningsløse i forhold til valg af host til f.eks. Joomla eller andre open source systemer.

Der mangler basal information om php safemode, open basedir, evt. pris på genoprettelse, mulighed for at vedligeholdelse af scripts, php version, mysql version, evt. php udvidelser (ioncube, imagemagick, gd1/2, FFMpeg osv. osv.).

Det er typisk på lige præcis de ting vi f.eks. er 100% skræddersyet til at afvikle Joomla websites og hvor vi ingen konkurrenter har med det fokus.

Men tag nu en ting som f.eks. genoprettelse - en hel del danske udbydere tilbyder slet ikke genoprettelse med mindre det er hosten der har lavet en fejl - vi har gratis genoprettelse for alle kunder op til 30 dage bag ud - det er simplethen en feature som ganske hurtigt kan vise sig at spare et årligt webhotel omkostning på et erhvervshotel meget meget hurtigt.

Eller det at hosten rent faktisk ved noget om det der hostes og kan (og vil) svare på tekniske spørgsmål der også kommer ud over en død snæver formulering omkring hvad og hvad der ikke er hosting.

Så det viser sig hurtigt at en restore og 2 svar på spørgsmål kan udgører en værdi som langt overstiger værdien af hosting i flere år - og så er det måske ikke helt så givende og se på den direkte månedlige pris når man regner resten ind så er det et helt andet regnestykke.

Jeg så en artikel forleden om cloud computing betød at de største åd de små - jeg tvivler de har simplethen hverken fokus eller kvaliteteten på plads i forhold til os "mindre" fisk :)  - vi er nu nok landets største erhvervshost på Joomla men alligevel en mindre fisk da vi jo ikke har hober af privat kunder til 9 kr for en visitkorts side.

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronnikc

Det kan du have ret i :-)

Jeg mener dog ikke at det hører hjemme på oversigten over hjemmesideløsninger for ikke-tekniske personer. Og det var denne side jeg linkede til.

Men på den lidt mere avancerede webhotel oversigt tænker jeg på at lave 2 ekstra tabeller. 1 for unix/php hoteller, og 1 for windows/asp hoteller. Her kan jeg så angive ting som safemode mm.
Tror I at det ville være brugbart når man skal finde den rigtige webhotel-løsning?

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej

Jeg har flere sites kørende på i123.dk

God kundeservice, og vi har brugt dem til meget, lige fra flytning, backup fordi jeg fuckede noget up, reinstall såvel som opgradering af joomla.

Deres priser er super og service i top

Jeg har ingen aktier i i123.dk, men vil varmt anbefale dem :)

Johnny

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jan 10
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har domæner på mange forskellige webhoteludbydere og de fleste af mine joomla installationer er på one.com. De har de bedste indstillinger til joomla og synes også at virke bedre SEO mæssigt.

Vælg IKKE surftown som har en for mærkelig opbygning og ufattelig dårlig support.

Dette er mine oplevelser.

Zoope

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil slet ikke kommentere på discount hostere af de navne du nævner.

Prøv en perfomance test af dem når der er mest læst på deres servere.

Kom med bare 4 domænenavne, så skal du se hvor mange kunder du deler server med.

Tingene kan simpelthen blive for billige og der er forskel på pris/kvalitet

 

 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Easy Webhost:
Jeg vil slet ikke kommentere på discount hostere af de navne du nævner.

Det bliver du heller ikke bedt om :)

Der skal være noget for alle husk det!

/allan

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)