Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til produkt/firma navn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra helsingør
Tilmeldt 3. Sep 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
nå nu må i altså hjælpe mig lidt....

forretningsplanen er klaret, pengene er på plads og aftaler med producent er også på plads men men mangler navnet....

vi er 2 om firmaet og det er svært når man skal være enige.... var blevet enige men så vær navnet ikke ledigt med .dk og ethvert firma med respekt for sig selv har vel et udstillings vindue....

nu vil jeg jo ikke afsløre for meget men det er noget til børn og noget med sengetøj....men skal dog også kunne bruges til enkelte voksen produkter.....vi er i tekstil afdelingen.... ja den er svær... gerne noget der også kan "gå" i udlandet....

har snart tænkt mig helt tosset... er der nogen der har et forslag til hvor man evt kunne blive inspireret henne ?

 

mvh

birgitte der modtager alle forslag med kyshånd :-)

 

Fra Vejen
Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Du er nød til at give nogle flere oplysnnger, hvis du vil have hjælp fra vi andre,.

Jeg aner ikke, hvor min hjerne skal søge lige nu - jeg søger i blinde!

Jeg ved ikke om vi snakker om: discount eller kvalitet - om det er natur eller syntetisk - romantisk eller råt osv.

Du må af med flere oplysninger. Husk lige, at dit produkt er unikt for dig og derfor er du selvfølgelig bange for, at andre render med noget , du føler, er dit. For vi andre, er du en blandt mange - det vil aldrig være så enkelt at gennemskue. Så kom du bare med flere guldkorn om dit firma.

Jeg skal selv til at lave en ny tråd, da jeg har valgt at ændre mit navn og min produktbeskrivelse ud fra den hjælp jeg har hentet her på sitet - min webansvarlige køber dog først domainerne i morgen, så dem holder jeg også tæt til kroppen indtil da.

Lotte

 

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Lige umiddelbart er den ret svær, men det der faldt mig ind var

 

I skal hedde

 

L I N N E D

TexLine for Children

TexLine for Adults.

 

og så vil det være www.textilebylinned.dk

 

Ja det var lige mine fem minutters tankegang i kan bruge det eller lade vær´ Men held og lykke med det..

 

venlig hilsen

 Kamilla Brøckner

 

Fra helsingør
Tilmeldt 3. Sep 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :
HEJ BEGGE TO... TAKKER FIR HJÆLPEN :-) SOM SKREVET I EN ANDEN TRÅD ER NAVNET FUNDET NU MANGLER JEG SÅ BARE EN DER KAN HJÆLPE MED VISITKORT REKLAMEBROCHURE MM. MEN HAR MULIGVIS EN PÅ BEDING.....

 

MVH

BIRGITTE

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)