Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

10 råd der får kvinder til at købe !

Side 3 ud af 6 (53 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Stenderup:

Tonny Skov Pedersen:

Hej

Nu læste jeg din blog, og må nok sige, at jeg blev lidt skuffet.

Noget konservativ og firkantet sat, passede måske for nogle år tilbage, men .... idag?

Hilsen

Tonny

 

Hej Tonny,

Det bliver du nok nødt til at uddybe lidt.

Hvad mener du med at det passede for nogen år siden?

 

Hej igen

Det er min opfattelse, at de 10 råd jvf. din blog måske virkede bedre for 20 måske 30 år siden.

Dagens kvinder opfatter jeg tværtimod, som ligestillede forretnings- og karrierekvinder, som har en meget klar holdning til sine omgivelser, herunder samarbejdspartnere både nuværende og kommende. I denne forbindelse er der faktisk ikke ret mange af dine råd, der virker efter hensigten.

Som jeg også kommenterede  på bloggen, så handler det i dag om professionalisme i hhv. din virksomhed og din fremtoning, at du kan tage styringen i projekterne og samarbejde på lige vilkår og ikke mindst viser en sunde respekt og behandler alle partnere ligeværdigt uanset køn.

Kvinder har travlt, det vil jeg medgive dig, men at du kan udnytte dette til noget positivt, tror jeg kun kan lade sig gøre på hjemmefronten, ikke i.f.m. hendes daglige arbejdsopgaver, idet disse har hun helt sikkert fuldt styr på, og er i langt de fleste tilfælde den første til at erkende, når grænsen er nået.

Hilsen

Tonny

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke Stenderups blog der er linket til.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj:

Det er ikke Stenderups blog der er linket til.

Hej Nicolaj

Nej, det er Hjerrild's ,med Søren Stenderup som skribent, som jeg læste det.

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:

Det er min opfattelse, at de 10 råd jvf. din blog måske virkede bedre for 20 måske 30 år siden.

Dagens kvinder opfatter jeg tværtimod, som ligestillede forretnings- og karrierekvinder, som har en meget klar holdning til sine omgivelser, herunder samarbejdspartnere både nuværende og kommende. I denne forbindelse er der faktisk ikke ret mange af dine råd, der virker efter hensigten.

Som jeg også kommenterede  på bloggen, så handler det i dag om professionalisme i hhv. din virksomhed og din fremtoning, at du kan tage styringen i projekterne og samarbejde på lige vilkår og ikke mindst viser en sunde respekt og behandler alle partnere ligeværdigt uanset køn.

Kvinder har travlt, det vil jeg medgive dig, men at du kan udnytte dette til noget positivt, tror jeg kun kan lade sig gøre på hjemmefronten, ikke i.f.m. hendes daglige arbejdsopgaver, idet disse har hun helt sikkert fuldt styr på, og er i langt de fleste tilfælde den første til at erkende, når grænsen er nået.

Du læste godt overskriften ik? 10 råd der får kvinder til at KØBE!

Det du omtaler er samarbejde på arbejdspladsen osv... Det har ik ret meget med impulskøb eller salg til kvinder at gøre...
Og det er altså de samme virkemidler man bruger idag, som for 10 år siden, når man vil sælge produkter til kvinder... Måske pakket ind i andre ord og farver, men ideen bag er præcist den samme!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Østerbro
Tilmeldt 14. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Tonny Skov Pedersen:

Det er min opfattelse, at de 10 råd jvf. din blog måske virkede bedre for 20 måske 30 år siden.

Dagens kvinder opfatter jeg tværtimod, som ligestillede forretnings- og karrierekvinder, som har en meget klar holdning til sine omgivelser, herunder samarbejdspartnere både nuværende og kommende. I denne forbindelse er der faktisk ikke ret mange af dine råd, der virker efter hensigten.

Som jeg også kommenterede  på bloggen, så handler det i dag om professionalisme i hhv. din virksomhed og din fremtoning, at du kan tage styringen i projekterne og samarbejde på lige vilkår og ikke mindst viser en sunde respekt og behandler alle partnere ligeværdigt uanset køn.

Kvinder har travlt, det vil jeg medgive dig, men at du kan udnytte dette til noget positivt, tror jeg kun kan lade sig gøre på hjemmefronten, ikke i.f.m. hendes daglige arbejdsopgaver, idet disse har hun helt sikkert fuldt styr på, og er i langt de fleste tilfælde den første til at erkende, når grænsen er nået.

Du læste godt overskriften ik? 10 råd der får kvinder til at KØBE!

Det du omtaler er samarbejde på arbejdspladsen osv... Det har ik ret meget med impulskøb eller salg til kvinder at gøre...
Og det er altså de samme virkemidler man bruger idag, som for 10 år siden, når man vil sælge produkter til kvinder... Måske pakket ind i andre ord og farver, men ideen bag er præcist den samme!

 

 

Vil give Fashion-Seller fuldsændig ret..

Måske vi skulle få nogen kvinder på banen?

 

Partner @ The Social Agency 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

 Du læste godt overskriften ik? 10 råd der får kvinder til at KØBE!

Det du omtaler er samarbejde på arbejdspladsen osv... Det har ik ret meget med impulskøb eller salg til kvinder at gøre...
Og det er altså de samme virkemidler man bruger idag, som for 10 år siden, når man vil sælge produkter til kvinder... Måske pakket ind i andre ord og farver, men ideen bag er præcist den samme!

Hej

Jo det gjorde jeg!

Hvis det er den generelle opfattelse af kvinder, så kan jeg godt forstå, de brokker sig i et væk over den behandling og opførsel de møder.

Jeg er ikke enig i det med at købe, og mener iøvrigt at forholdet er det samme, hvad enten du skal sælge en vare eller være samarbejdspartner/leverandør.

Leverandør nævnes også i et af det såkaldte råd.

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:

Jo det gjorde jeg!

Hvis det er den generelle opfattelse af kvinder, så kan jeg godt forstå, de brokker sig i et væk over den behandling og opførsel de møder.

Jeg er ikke enig i det med at købe, og mener iøvrigt at forholdet er det samme, hvad enten du skal sælge en vare eller være samarbejdspartner/leverandør.

Leverandør nævnes også i et af det såkaldte råd.

Nej der er altså mega stor forskel på at sælge en vare, og så være samarbejdspartner/leverandør!

Prøv evt at tjekke statestikken over impulskøb for begge køn!!! Tror du det er tilfældigt, at supermarkeder f.eks retter det meste af deres udstillinger mod kvinder?
Svaret er NEJ! Kvinder er MEGET nemme at påvirke til impulskøb, mens mænd er meget direkte, når de handler! Og sådan er det os med mange andre ting, som cd, tøj, sko, solbriller, møbler og andet indbo osv...

Ellers smut ned i en butik og spørg... Svaret vil måske overraske dig ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke helt hvorfor der bliver kritiseret hans blog. Det var jo ikke det der var trådemne her.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Iryna.dk:

Jeg forstår ikke helt hvorfor der bliver kritiseret hans blog. Det var jo ikke det der var trådemne her.

Hej

Det handlede om et "stunt" for at besøge hans blog, som omhandler de såkaldte 10 råd.

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:

Det handlede om et "stunt" for at besøge hans blog, som omhandler de såkaldte 10 råd.

Det er altså stadigvæk ik hans blog, der er linket til... Det var bare mig, der dummede mig en smule med det link...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 3 ud af 6 (53 indlæg)