Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO partner søges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer.

Jeg tror vidst de fleste af os der beskæftiger sig med hjemmeside har en smule forstand på SEO.
Men SEO er et ændrende fænomen og det gælder om at holde sig opdateret hele tiden for at kunne få de bedste resultater. Jeg har fulgt meget med i udviklingen og forsøger konstant at holde mig opdateret med de nyeste ting men har måtte indse at jeg ikke har tiden til det mere. 

Derfor søger Ceta Design nu en SEO partner der kan søgeoptimere vores kunder i fremtiden.

Er du virksomhed der lever af SEO eller privat person der har en interesse på højt plan vil vi derfor gerne høre fra dig. Der er tale om remote opgaver på freelance basis.

Vi ønsker ikke samarbejde med virksomheder eller privat personer der tilbyder service ydelser som hjemmeside programmering, webdesign, hosting eller grafisk tryk da det anses som direkte konkurrenter.

Send venligst en mail med timepris/samlet pris, erfaring, navn og lidt om din virksomhed. Alle tilbud gennemlæses og vi vil behandle alle mails hurtigst muligt.

Vi går hverken efter billigst eller dyrest, vi går efter de partnere der kan tilbyde den største erfaring der giver vores kunder den bedste oplevelse.

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det hjælper nok at smide en mail med Stick out tongue

admin@cetadesign.com

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)