Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

firmaadresse

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 2. Apr 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bor i lejerbolig og vil gerne udleje jukeboxe.

Kan jeg have firmaadresse hvor jeg bor, og her drive alt det kontormæssige, men selve opbevaring af mine jukeboxe på et lager jeg lejer ?

Med venlig hilsen

Yvonne

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bedste vil jo nok være at spørge din udlejer.

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Indlæg ialt: 133
Fra  RiderShop Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Yvonne

Den nemmeste måde, at komme omkring dette vil være, hvis du lader firmaet være registreret i det lejede lager, du kan så stadig foretage alt kontorarbejde hjemme fra lejligheden.

Med venlig hilsen

Reno R. Jensen

RiderShop - Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Med stor sandsynlighed ikke, men du skal hører din udlejer.

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Yvon:
Kan jeg have firmaadresse hvor jeg bor, og her drive alt det kontormæssige, men selve opbevaring af mine jukeboxe på et lager jeg lejer ?

Ja det kan du sagtens, hvis ikke der står i din lejekontrakt at der ikke må drives erhverv fra lejemålet. Og er du i tvivl, så send din udlejer et brev hvor du beder om tilladelse til det, og gør opmærksom på at det kun er kontor du hhar på adressen.

God vind.

Og pas på med svindlerne i den branche, har læst herinde der er nogen der er blevet franaret dyre jukeboxe flere gange, ved f.eks. at de leverer til et kontorsted og ser legitimation som er falsk og når de skal afhente den, så har de aldrig set skyggen af en jukebox.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Yvon:
Kan jeg have firmaadresse hvor jeg bor, og her drive alt det kontormæssige, men selve opbevaring af mine jukeboxe på et lager jeg lejer ?

Ja det kan du sagtens, hvis ikke der står i din lejekontrakt at der ikke må drives erhverv fra lejemålet. Og er du i tvivl, så send din udlejer et brev hvor du beder om tilladelse til det, og gør opmærksom på at det kun er kontor du hhar på adressen.

God vind.

Og pas på med svindlerne i den branche, har læst herinde der er nogen der er blevet franaret dyre jukeboxe flere gange, ved f.eks. at de leverer til et kontorsted og ser legitimation som er falsk og når de skal afhente den, så har de aldrig set skyggen af en jukebox.

Hej

Helt enig Yes

Så længe dit erhverv ikke er til gene eller ulempe for andre lejere.

Hilsen

Tonny

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)