Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken editor bruger I?

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

har opdaget open office synes jeg bedre man kan ligge direkte over i wordpress fungere bedre , end notesblok og wordpage dem synes jeg at den fjerner nogle af koderne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Editplus.

Zend skulle også være meget godt - men har måske for mange overflødige funktioner.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Grove:

Mathias Bak:

Michael Grove:

Jeg bruger Notepad++ det er helt klart min foretrukne editor.

Hej Michael !

Jeg har hørt meget godt om denne editor, i forskellige fora, men hvad er det helt præcist den kan der er så fedt?

Tak for dit svar btw

Prøv at hent den, jeg er helt sikker på at du aldrig skifter igen så :)

Har downloadet Notepad++ nu. Jeg savner dog lidt Dreamweavers autofuldførelse. Den skriver fint syntaksen i php's indbyggede funktioner, og kommer også med en form for autofuldførelse. Jeg synes dog ikke autofuldførelsen virker særligt overbevisende. Den kommer med forslag til phpkode selvom jeg ikke er i et <?php>-tag. Jeg kan få dreamweaver til at lukke mine tags automatisk når jeg skriver "</" i htmldelen af et dokument. Er det muligt med Notepad++, eller skal jeg taget et kig på nogle plugins? Det kan godt være mine spørgsmål forekommer lidt dumme, men det er jo dumt at opfinde den dybe tallerken to gange hvis en af jer allerede kender svarene på mine spørgsmål. :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

mrsam:

Jeg bruger Editplus.

Zend skulle også være meget godt - men har måske for mange overflødige funktioner.

Hej mrsam !

Kan du fortælle mig om hvordan editplus klarer sig i forhold til de problemer jeg nævner i indlægget lige oven over?

Tak :)

Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Mathias,

Så vidt jeg ved er der desværre ingen autoudførelse i editplus. Jeg bruger det hovedsagligt fordi, det er en simpel editor og du kan logge på en evt server og editere direkte.

Jeg er 100 på at der er autoudførelse i Zend - har dog aldrig rigtig brugt det.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Aptana Studio, og det fungerer fint. Det har autocompletion på CSS og PHP, og h ar codehighliughting på HTML, JS, CSS, PHP osv..

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Grove:

Jeg bruger Notepad++ det er helt klart min foretrukne editor.

Yes Også min foretrukne editor.
Har et hav af ekstra plugins.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft kigget på denne http://www.jcxsoftware.com/shop.php til Visual Studio som jeg bruger mht. .NET

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Meget af Sitemagic CMS er udviklet i Zend Studio. Jeg fandt det super tiltalende, at der var code proposal og auto completion. Faktum er dog, at Zend Studio kræver alt alt for mange ressourcer. På en sprit ny MacBook Pro med 2 GB RAM, tager det nemt 2 sekunder, før kode foreslås - og så har jeg for længst skrevet funktionsnavnet, klassenavnet eller variabelnavnet selv.

Vi skifter inden længe til Netbeans, som performer meget bedre, og i øvrigt er nemmere at gå til. Der findes en dedikeret web-udgave af programmet, som i modsætning til Zend Studio er gratis.

Held og lykke med at finde den bedst løsning :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle !

Tusind tak for de mange og super brugbare svar. Jeg tror stadig jeg holder mig til notepad++ da jeg kan høre der er mange der er vilde med den og der er meget support at hente rundtomkring, for ikke at tale om plugins :)

Jeg ville dog stadig gerne høre om der er nogen der ved om det er muligt at få en bedre autosuggestion til den.

Kan høre at Zend måske ikke er så super fedt alligevel? Jeg leder netop efter en ny editor da jeg blev træt af at Dreamweaver var for langsom i optrækket. Jeg elskede dog dens autosuggestion og autocompletion, og det bliver måske også det der gør at går tilbage til den :(

// Mathias Bak

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)