Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En knap til min hjemmeside - send/Upload store filer ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej


Jeg skal bruge en knap på min hjemmeside som skal indsættes på siden som htlm. Der skal stå send på den og når en besøgende kligger på den skal der komme en boks op hvor man kan vedhæfte en fil op til 3 gb. Filen skal så havne et sted hvor jeg og ingen andre skal kunne hente den. Udover dette skal de kunne udfylde en formular med kontaktoplysninger som skal sendes med. Er der nogen som kender en sådan funktion ? Eller ved hvad det vil koste at få noget i den stil lavet . Jeg har kigget lidt rundt på nettet og fundet noget som minder om det jeg skal bruge hvor man har "fri" plads men betaler for trafikken, er der en som ved hvordan man regner trafikken ud ?
Mvh temand 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Den normale grænse for upload i browseren er 2 GB så 3 GB er ikke noget der vil kunne laves. Alternativt så kan du få lavet et program der deler filen op og sender disse til serveren. Så er grænsen uendelig.

Du skal finde ud af om du betaler for op eller ned trafik (dvs. trafik FRA serveren eller trafik TIL serveren)

Fra København
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels:

Den normale grænse for upload i browseren er 2 GB så 3 GB er ikke noget der vil kunne laves. Alternativt så kan du få lavet et program der deler filen op og sender disse til serveren. Så er grænsen uendelig.

Du skal finde ud af om du betaler for op eller ned trafik (dvs. trafik FRA serveren eller trafik TIL serveren)

 

Du kan kommer over grænsen på 2GB ved at bruge fx silverlight.

E. D. Nielsen
www.ecentralen.dk

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar. Hvad er silverlight ?

Det jeg har kigget på er trafik til server... vil det sige at 1gb sendt til server = 1gb trafik ?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Silverligth er Microsofts konkurrent til Flash. For os der koder i .NET så er Silverlight et godt produkt.

Sender du 1 GB til serveren så er det 1 GB trafik. Der skal evt. tages højde for det som serveren sender retur, men det burde ikke være så meget.

Fra København
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt dig en PM. I den er et link til en 'komponent' som er skrevet i Silverlight. Denne komponent kan uploade (store) filer til en server via en hjemmeside.

E. D. Nielsen
www.ecentralen.dk

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres gode svar ! jeg har valgt en løsning hos mediafire.com. tak for jeres tid og god dag ;-) Temand

Fra København
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Men mediafire.com ... det er jo kun til små mikroskopiske filer på max. 2Gbytes. Jeg troede, at du skulle arbejde med store filer....

E. D. Nielsen
www.ecentralen.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)