Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iPod for 99kr? - partner søges til helt nyt spillekoncept på www!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Malmö
Tilmeldt 24. Oct 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 02:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg er ved at ligge sidste hånd på et lille site som tilbyder en "ny" type auktion i dk. "Ny" og ikke ny fordi der har været prøvet noget i denne stil tidligere, men fordi de ikke overholdte "loven" (rammeaftalerne for overtaksering) måtte de lukke. Sitet hedder www.golimbo.dk - og er som sagt ikke helt launchet endnu.

MEN! - jeg skal bruge nogle forskellige partnere og sponsorer og vil høre om nogen har gode ideer, eller lyst og mod på at være med. JEg har et par stykker, men har brug for flere og i har brug for mig.

En partner: er en virksomhed som helst har en webshop som kunne tænke sig at generere lidt mere trafik imod at stille et par produkter til rådighed, enten gratis eller til indkøbspris (læs: behøver atlså ikke koste noget) - den rigtige partner vil få stor profilering på et site med store planer - og det kunne være en chance for at få mega stor eksponering til billig penge - hvis mine planer for sitet lykkedes :)

Sponsor: er en virksomhed som kan tilbyde MINDRE gaver, alt fra cd´er, dvd, biografbiletter, mp3 afspillere, tøj, assesories, solbriller etc. det meste er brugbart. En sponsor vil blive golimbo sponsor i en periode, eks. december - og vil få MASSIV opmærksomhed på sitet. Disse mindre gaveartikler uddeles som præmier i en GRATIS konkurrence som kører sideløbende med sitets hovedaktivitet for at profilere sponsoren og golimbo på en frækt udtænkt måde ;)

Sikke en smøre hva!?

Nå, har nogle ideer, vil høre mere, kender nogen som har lyst at give det en chance uden de store penge op af lommen eller andre spørgsmål, så skriv.

OG!!  grunden til at jeg skriver her er at jeg sidder med fuldtidsjob ved siden af mine projekter (ja det er ikke omvendt ;)) - og har derfor svært ved at sætte mig ned 7 timer og ringe canvas for at finde sponsorer - så HAR DU TID? og kender lidt til telefonsalg, kunne tænke dig at være med osv. så skriv dog - måske kunne vi komme frem til noget genialt.

Og så får i alle lige en reminder 1.dec - så i kan komme ind og bruge jeres lommepenge på noget fornuftigt. ;o)

/brian


Side 1 ud af 1 (1 indlæg)