Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøj Fabrik.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Heej.

Mig og en ven er fuld igang med at starte vores eget tøjmærke, men vi mangler det vigtigeste? altså en tøj fabrik, som vil lave nogle t-shirts for os, vi har lavet nogle få designs, men vi mangler som sagt en tøj fabrik, har du/i nogle links eller noget i den stil til den tøj fabrik. :)

mvh.

Michael Thomsen

Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil snarest tage kontakt til en fabrik i Bosnien, så vil jeg vende tilbage til dig.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

michaelbækhøj:


Mig og en ven er fuld igang med at starte vores eget tøjmærke, men vi mangler det vigtigeste? altså en tøj fabrik, som vil lave nogle t-shirts for os, vi har lavet nogle få designs,

Er det normale tshirts med print? I såfald, så overvej om det ik er mere fleksibelt og hensigstmæssigt, at få dem lavet på et trykkeri... American Appeal eller Fruit of the Loom er perfekte tshirts til at printe på...

Hvis i kontakter fabrikker, så skal i være opmærksom på, at de oftes har nogle ret høje minimumskrav, hva mængden angår...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har mulighed for at få lavet t-shirt hos en af mine leverandører efter mit eget ønske. Alle special leverancer skal dog min. indeholde 200 stk i blandet str.

Så det er ikke umuligt at "designe ´" sit eget mærke til okay billige penge uden at skulle købe 10.000 stk

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Lybek:

Jeg har mulighed for at få lavet t-shirt hos en af mine leverandører efter mit eget ønske. Alle special leverancer skal dog min. indeholde 200 stk i blandet str.

Så det er ikke umuligt at "designe ´" sit eget mærke til okay billige penge uden at skulle købe 10.000 stk

Det kommer helt an på hvordan du diffinere billig, og hvilke visioner du har... For ja det er sandt, at du sikkert kan få lavet 200 stk, men priserne gør så os, at der ik er meget margin at komme efter, hvis man skal videre sælge til butikker osv...

Så man skal nøje beregne, for ellers får man sig en slem overraskelse, når året er omme...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

prisen ligger fra 12 kr og op efter

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Lybek:

prisen ligger fra 12 kr og op efter

På selvdesignede tshirts i mængder af 200 stk? Du kan ik engang købe gode kvalitets tshirts i standard til den pris... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 01:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
På selvdesignede tshirts i mængder af 200 stk? Du kan ik engang købe gode kvalitets tshirts i standard til den pris... 

Nu er kl. mange så det kan godt være jeg ikke forstår dig helt. Siger du at jeg ikke kan købe den mængde til den pris?

Ellers lyder det da som om jeg har en ordre fra dig ;)

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Lybek:

Nu er kl. mange så det kan godt være jeg ikke forstår dig helt. Siger du at jeg ikke kan købe den mængde til den pris?

Ellers lyder det da som om jeg har en ordre fra dig ;)

Hvis du kan levere "eget" designede tshirts i god kvalitet, så ja (ik mig men kender en der skal bruge dem)... Men dvs de skal ik blive skæve efter 2 vaske, være dårlige i syningerne, miste kulør efter få vaske osv...
Det skal være ordentlige tshirts...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 01:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sender dig lige et oplæg imorgen. Skriv lige din mail i en privat besked, så sender jeg dig info på tøjet. (Det er nemlig alt fra t-shirt og polo til Fleece m.m.)

Så kan vi lige se på det hele. det er nemlig rimeligt nyt for mig også, og dette giver mig da lejlighed til at sætte mig ind i det hele.

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)