Hvis man ønsker at leje en kort terminal for at kunne modtage betalingskort på messer og udstillinger, kræver det så en aftale til "FYSISK HANDEL", eller er det "nok" at man har en aftale til "INTERNET" (webshop)?
Jo, det jo den ene løsning, men kunne nu se en fordel i at nøjes med at have en mobil terminal at slæbe rundt på, fremfor en "hel" pc/laptop.
Umiddelbart vil jeg også selv have det bedre med at taste mine kortoplysninger på en terminal fremfor på en fremmed persons PC... måske bare mig der er lidt "paranoid" ;.-)
Andre der har et bud på hvilken aftale der kræves?
Der skal laves en "ny" aftale som fysisk butik.... men da din evt. webshop har en indløsningsaftale med feks. pbs i forvejen, er dette ret hurtigt klaret. Tag evt. kontakt til Boresko, så klare de det hele på ganske få dage... Og drop med at tage din bærbar med. Det er meget bøvlet, og kunderne har ikke tålmodighed ej heller dig i længden. Når der er kø på en messe skal kortet bare i og ud igen. Og så husk lige en flyer eller postkort med ned i posen
Vi har været på mange messer efterhånden, og sætter pris på at betale fra os fra ting der kan skabe meromsætning... Og efter en del erfaringer er dette een af de områder hvor pengene er givet ganske godt ud.