Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken PBS aftale ved Webshop OG messe salg

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Dyssegård
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis man ønsker at leje en kort terminal for at kunne modtage betalingskort på messer og udstillinger, kræver det så en aftale til "FYSISK HANDEL", eller er det "nok" at man har en aftale til "INTERNET" (webshop)?

dbh

/Almulimann

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke bare have en bærbar til at stå, hvor du siger til folk at de skal betale for deres vare i din webshop på messen?

Så får folk også besøgt din webshop ;)

Fra Dyssegård
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, det jo den ene løsning, men kunne nu se en fordel i at nøjes med at have en mobil terminal at slæbe rundt på, fremfor en "hel" pc/laptop.

Umiddelbart vil jeg også selv have det bedre med at taste mine kortoplysninger  på en terminal fremfor på en fremmed persons PC... måske bare mig der er lidt "paranoid" ;.-)

Andre der har et bud på hvilken aftale der kræves?

/Almulimann

Fra Helsinge
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 142
Fra  Optimerditfirma.dk Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skal laves en "ny" aftale som fysisk butik.... men da din evt. webshop har en indløsningsaftale med feks. pbs i forvejen, er dette ret hurtigt klaret. Tag evt. kontakt til Boresko, så klare de det hele på ganske få dage... Og drop med at tage din bærbar med. Det er meget bøvlet, og kunderne har ikke tålmodighed ej heller dig i længden. Når der er kø på en messe skal kortet bare i og ud igen. Og så husk lige en flyer eller postkort med ned i posenSmile

Vi har været på mange messer efterhånden, og sætter pris på at betale fra os fra ting der kan skabe meromsætning... Og efter en del erfaringer er dette een af de områder hvor pengene er givet ganske godt ud.

Fra Dyssegård
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Tak for dit svar. Det var umiddelbart også hvad jeg forventede. Men godt at være sikker.

Jeg er helt enig at det må være klart det bedste med en terminal, fremfor en pc, godt at høre dine erfaringer.

/Almulimann

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)