Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Email marketingsprogram med til/framelding af flere nyhedsgrupper?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leder efter et program til udsendelse af vores nyhedsbreve. Det skal være nemt at finde ud af.

Vi har en lang række nyhedsgrupper som vores kunder kan til- og framelde sig efter behov. De kan tilmelde sig de mærker vi fører, og når vi så lægger nye varer ind, så vil de få en kort update om dette. Dvs. vi har vores hovednyhedsmailgruppe samt en masse små på de enkelte mærker.

Jeg søger et program hvor modtageren af hovednyhedsmailgruppen kan gå via et link i nyhedsbrevet - ind og afkrydse hvilke nyhedsgrupper personen ønsker at modtage fra - og visa verca afmelde.

Nogen der ved om det findes? Jeg vil helst betale et fast beløb for benyttelse af et program - og ikke pr udsendelse.

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag et kig på phplist.

Det er Open Source (gratis i drift) men det kan være du skal alliere dig med en php-mand til den initielle opsætning.

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:
Nogen der ved om det findes? Jeg vil helst betale et fast beløb for benyttelse af et program - og ikke pr udsendelse.

Ja, det gør der - i USA - og jeg har ikke fundet noget tilsvarende i DK uden at det bliver ALT for dyrt og selvom det er dyrt, findes alle features alligevel ikke.

Jeg bruger selv Aweber og det koster $20 i måneden og du kan gøre lige nøjagtigt hvad du vil. Du kan have så mange tilmeldte du vil, oprette så mange lister du vil og så mange autorespondere du vil. Hvis du har en blog, kan dit feed sættes ind som et blogcast og udsendes automatisk ligesom feedburner gør det.

Jeg bruger det til mine kurser, hvor jeg har oprettet autorespondere - kunden tilmelder sig et kursus som indeholder 3-4 emails og de kommer automatisk til  kunden med et par dages mellemrum - og man kan sætte tidsintervallet som man vil. Jeg har lister til alle mine sider oprettet, samt mindre lister efter kundens interesse. Du kan selv sætte op, hvordan de skal afkrydse deres valg af lister.

Så alt det du ønsker, det kan de, til et fast LILLE beløb i måneden :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)