Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad har E-pusher givet mig?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Claus og Mikkel!

 

> Og så vil jeg iøvrigt gerne understrege det som en anden også sagde: Når man flytter et website er det virkelig vigtigt at have en plan for, hvordan værdien fra det gamle til det nye website overføres bedst muligt, så både eksisterende brugere, og eksisterende søgemaskineoptimering, ikke går tabt.

 

Hvordan vil i foreslå at jeg skal lave henvisningen til min nye hjemmeside?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Det bedste er at lave 301 (Permanent Redirect) fra de gamle til de nye sider - EN-TIL-EN. Det vil sige, at prøver man at komme ind på en af de gamle konkrete produktsider, skal man 301-redirectes til DEN SAMME (eller tilsvarende) side på det nye site.
Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12-11-2006 11:13:03 Forfatter: Mr. HiFi import

> Lej en kendt færdig webshop løsning, og lave så skins om, så den bliver personlige...






Jeg har kigget på de forskellige weshop man kan købe, men da jeg har en del krav til shoppen, valgte jeg ikke at bruge dem.










 



hmmmm Kan nu ikke se/finde  noget som du ikke kunne i en pro "leje" shop som du har på din side...



Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12-11-2006 18:56:55 Forfatter: Biz. Since 1992


hmmmm Kan nu ikke se/finde  noget som du ikke kunne i en pro ''leje'' shop som du har på din side...



 

Nu har du jo heller ikke set min nye shop :-)

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :
nååå du har en ny på vej :-)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 02:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12-11-2006 11:13:03 Forfatter: Mr. HiFi import
> Lej en kendt færdig webshop løsning, og lave så skins om, så den bliver personlige...


Jeg har kigget på de forskellige weshop man kan købe, men da jeg har en del krav til shoppen, valgte jeg ikke at bruge dem.



 

Som udvikler/forhandler af leje-webshops vil jeg gerne vide hvilke krav du har til sådan en shop? Men de andre har ret i at det er "hul i hovedet" at få designet en webshop specielt, idet du får besvær med senere at ændre i designet uden at det skal koste dig alt for meget.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)