Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regler for opsøgende salg?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:

Thomas Lybek:

Du må altid ringe, sende post, eller måde op på virksomheden.

Men ALDRIG!!!! Mail uden tilladelse

Visse steder (blandt andet hos Acenet) vil du blive afvist kategorisk i receptionen hvis du som sælger møder op uden at have lavet en aftale i forvejen.

Faktisk kommer du ikke længere end til receptionen da vores kontorgang er aflåst så man ikke engang kan snige sig udenom Smile

Hehe det er snyd. Men som sagt det er ikke Ulovligt at møde uanmeldt op. Der er dog nogen som har gjort hvad de kan for at undgå det. Men synes ikke det er ret mange.

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Men også vigtigt hvordan du får startet - kort præsentation af hvem du er og hvad du sælger.

Synes selv det er irriterende, når man får en i røret, som starter med en masse udenomssnak, så det sørger jeg selv for at undgå.

Vil lige indskyde du måske også skal sørge for du snakker med beslutningstageren. Har prøvet et par gange i starten sidde og snakke som en sindsyg og mente selv jeg havde en rigtig god dialog, hvor efter personen siger  " Jamen så skal du snakke med Mr. X". Træls tid at spilde.

Jesper Laugesen:
Nå nu vandt danmarks bedste tennisspiller - det var godt, så kan jeg komme i seng.

hehe sidder du lige og kører lidt Tennis opdatering ;)

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Lybek:

Anders Christensen:

Thomas Lybek:

Du må altid ringe, sende post, eller måde op på virksomheden.

Men ALDRIG!!!! Mail uden tilladelse

Visse steder (blandt andet hos Acenet) vil du blive afvist kategorisk i receptionen hvis du som sælger møder op uden at have lavet en aftale i forvejen.

Faktisk kommer du ikke længere end til receptionen da vores kontorgang er aflåst så man ikke engang kan snige sig udenom Smile

Hehe det er snyd. Men som sagt det er ikke Ulovligt at møde uanmeldt op. Der er dog nogen som har gjort hvad de kan for at undgå det. Men synes ikke det er ret mange.

Snyd vil jeg nu ikke kalde det, men ganske praktisk at sikre sig arbejdsro. Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du har nok ret. Så hos jer tager i kun imod Post og TLF henvendelser?

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Lybek:

Ja du har nok ret. Så hos jer tager i kun imod Post og TLF henvendelser?

Det er ikke helt galt, det er vist kun Telia der har prøvet lykken med at komme uanmeldt, og det fik de intet ud af.

Men det hænder da at der kommer en jobsøgende forbi for at aflevere en ansøgning personligt, og det synes jeg så omvendt er ganske god stil.

Men sælgere vil jeg helt klart foretrække ringer først, hvis det så endelig er et produkt jeg måtte have interesse i er der ikke sket nogen skade ved at ringe først, hvorimod en sælger der blot kommer ind fra gaden måske lige netop kommer den dag der er en stor deadline, kombineret med at hesten skal til dyrlæge derhjemme og man generelt har fået det forkerte ben ud af sengen og på ingen måde er i godt humør eller har tid selvom produktet måske var ganske godt alligevel.

Så for mig at se løber "gående sælgere" en noget større risiko for afvisning end en der har forsøgt/har booket et møde i forvejen. Smile

Men når alt kommer til alt har det jo nok mest noget med produktet og målgruppen at gøre.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:
Men når alt kommer til alt har det jo nok mest noget med produktet og målgruppen at gøre.

Enig Yes

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. May 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders, 

Ved du om "accept af venskab/at være i ens netværk" på LinkedIn gælder som forudgående accept?

Mvh

Henrik

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Skaksen Jacobsen:

Hej Anders, 

Ved du om "accept af venskab/at være i ens netværk" på LinkedIn gælder som forudgående accept?

Mvh

Henrik

ikke på andet vis end du så må kontakte via LinkedIN

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)