Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regler for opsøgende salg?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er,

Jeg er gået hen og er blevet i tvivl om reglerne omkring opsøgende salg.

Hvis jeg vil have fat i en virksomhed, hvilke måder er det så lovligt at kontakte den på? Telefon, mail, brev?

På forhånd tak.

Mvh.
Nikolaj Bomann

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må altid ringe, sende post, eller måde op på virksomheden.

Men ALDRIG!!!! Mail uden tilladelse

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Telefon - Ja

Mail - Nej, ikke uden forudgående accept.

Brev - Ja

En god fremgangsmåde kan være at ringe virksomheden op, og hvis der er interesse spørge om du må sende det pr- mail til vedkommende.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Lybek:

Du må altid ringe, sende post, eller måde op på virksomheden.

Men ALDRIG!!!! Mail uden tilladelse

Visse steder (blandt andet hos Acenet) vil du blive afvist kategorisk i receptionen hvis du som sælger møder op uden at have lavet en aftale i forvejen.

Faktisk kommer du ikke længere end til receptionen da vores kontorgang er aflåst så man ikke engang kan snige sig udenom Smile

 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, tak for det drenge :-)

Mvh.

Nikolaj

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Har netop færdiggjort telefonlisten til næste uge - 60 nye potientielle kunder Smile

Det tager tid , men det er vejen frem som der bliver sagt. Yes

Få tilladelsen til at sende en mail med dit tilbud, og tilbyd så samtidig at du kan komme forbi til en kort fremvisning/samtale hvis det har interesse.

God arbejdslyst.

Mvh

Jesper

 

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper: Hvor mange nye kunder kan du få på en dag (8timers tlf)? i snit.

 

Mikkel

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er meget sjældent jeg får nogle som bare siger ja tak .

Men som regel får jeg lov til at sende mit tilbud.

Derefter er der opfølgning pr. tel. igen efter en uges tid. Og nogle gange igen, igen, igen....

Den vanskeligste del er nok at få aftalt mødet.

Når først mødet er istand så skal jeg nok lukke handlen Smile

Men du ved Mikkel, der er også dage hvor de første 5 er møj sure Sad , så skal der lige holdes en pause for at samle kræfter/mod Wink

Kom nu Wozniacki ........  5-4 i tredie og afgørende sæt...

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er nok heller ikke så nemt når der skal aftales møder først..

Men er folk glade nok for det meste ved telefonisk henvendelse ? 

Har du en ide om hvor mange der er positive og vil lytte mod dem der bare smider på ;-)

ja sådan et par kunder kan da altis slå en ud, kan huske det fra da jeg sad i TDC`s Hotline..

 

Mikkel

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan nu kke huske nogen som bare har smidt på - heldigvis .

Men selvfølgelig nogle som ikke har tid , sure osv. - det kan ikke undgåes.

Klart den største del er positive.

Men også vigtigt hvordan du får startet - kort præsentation af hvem du er og hvad du sælger.

Synes selv det er irriterende, når man får en i røret, som starter med en masse udenomssnak, så det sørger jeg selv for at undgå.

Også vigtigt at acceptere hurtigt, hvis kunden ikke er interesseret - det er jo fair nok.

Det er da ofte jeg har et bedre tilbud - men kunden er glad for nuværende leverandør - og det er helt fint.

Nå nu vandt danmarks bedste tennisspiller - det var godt, så kan jeg komme i seng.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)