Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ambitiøs konsulent / samarbejde sgs

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 01:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har længe gået og puslet med denne idé og stødte så pludselig ind i dette forum...

Jeg søger en eller flere konsulenter/ samarbejdspartnere der har blod på tanden til at markedsføre et forbrugsgode med høj omsætning, jeg har produktet og leverandørerne, jeg dækker en stor produktportefølge indenfor branchen og ca. 75% vil være egenproduktion/ specielfremstilling, de øvrige 25% vil være halvfabrikata / andre mærker. Dækningsgraden ligger omkring de 60-65%, på enkelte produkter vil den være højere. Der omsættes årligt for ca 1.5milliard kr i Danmark hvis detailhandelen holdes udenfor. Du vil gerne være med til at brande produktet og prissætte varerne, jeg har tidligere erfaring fra branchen og ved sådan nogenlunde hvilke grænser salgsprisen kan lægges indenfor. Måske du ligefrem vil indgå partnerskab vil kun være interessant. Om vi skal søge investorer eller ej kan vi altid snakke mere om, det vigtigste er blot at du har sans for god købmandsskab, har tidligere erfaring, er udadvendt og mere sælger end bogholder, hvis du forstår....

 

Jeg er stadig med i branchen, desværre ikke aktivt, men følger meget nært med fra sidelinjen.

 

Jeg vil gerne fortælle mere om mine planer, so hit me

 

Jeg har tidligere været selvstændig indenfor branchen som jeg gerne vil ind i igen - jeg startede ud som ganske ung, kun 19år gammel og havde min virksomhed ca. indtil 1997 små 7år...

Fra Kalvehave
Tilmeldt 31. Oct 06
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
 



Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt mere om din ide og hvilket produkt vi taler om... ???



 



Hvis du ikke vil ud med det i dette forum, kan du sende mig en mail salg@brakepower.dk  



De venligste hilsner Jens Kristoffersen

Tilmeldt 7. Dec 05
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Du har fået vakt min interesse :-)

 

Jeg kunne godt tænke mig at få lidt yderligere oplysninger omkring et evt. samarbejde.

 

Du kan enten sende mig en PM eller mail.

 


Side 1 ud af 1 (3 indlæg)