Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har betalt min restskat!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Først lavede jeg min selvangivelse og så kunne jeg se min restskat, derefter betalte jeg både restskatten plus de procenter jeg fik i straf. Jeg betalte naturligvis også min AM....så nu er det hele betalt. 

Jeg troede så jeg kunne rette min årsopgørelse, og skrive at nu har jeg betalt men hvor??, og hvordan får jeg så en ny opgørelse hvor der står jeg skylder 0 kr?? jeg skal nemlig bruge denne nye opgørelse til at købe hus og det dur jo ikke hvis der står jeg skylder en mindre formue væk ;-)

Jeg var faktisk sikker på der blev dannet en ny opgørelse automatisk efter indbetalingen :(

mv henriette 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Der går desværre et stykke tid, hvorfor du ikke får en ny årsopgørelse, formentlig først efter den 1/7.

Men du har da dokumentationen for indbetalingen af skatten, som sammen med den første årsopgørelse jo fortæller det hele.

Så det burde ikke give anledning til problemer, snarere tværtimod da du jo havde pengene til betaling af restskatten'

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 11. Jan 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Tastselv -> Personlige skatteoplysninger -> her skulle du gerne kunne se under "betalte skatter" at der er registreret en betalt skat vedr. 2009 :-)

Nej, der kommer ikke en ny årsopgørelse, men du kan se det her.

Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen du godeste det er jo helt forkert, der siger oplysningerne at det er for 2008 det er jo helt forkert! plus det er helt forkerte tal.........hmm.........sikke noget møg :(

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)