Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi har brug for en economic assistance

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hornslet
Tilmeldt 16. Dec 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har brug for noget regnskabshjælp. Vi kører economic og tænker at der måske nogle derude der kunne få lyst til at bruge en time eller 2 om ugen på at ajourføre vores regnskab :)

Eller måske er der nogen der kender til en anden løsning online eller noget andet. Vi er stadig i opstartsfasen af vores virksomhed, men vi bruger for meget tid på bogføring frem for udvikling. Vi har ikke det store flair for bogføring men har vores styrker på andre områder. Hvad gør i andre der har samme udfordringer?

Vi håber der er nogen der kan hjælpe :)

Heinz

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heinz.

Hvor meget bogføring er der tale om? :)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Hornslet
Tilmeldt 16. Dec 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Pedersen - Prozone.dk:

Hej Heinz.

Hvor meget bogføring er der tale om? :)

Det er meget lidt for en kyndig tror jeg :). Det drejer sig om at få bogført indbetalinger, løn osv samt afstemme economic med reel bankkonto. Hvad kan sådan noget koste? Vi forestiller os noget med en time eller to om ugen. 

Heinz

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Priserne er meget forskellige rundt omkring i landet.

Hvis du bor i Københavnsområdet, har jeg en underleverandør, som kan tilbyde 4 timers gratis bogføring, og derefter 375 kr. ekskl. moms i timen.

 

Fra Hornslet
Tilmeldt 16. Dec 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin E. Jensen - 123revisor.dk:

Priserne er meget forskellige rundt omkring i landet.

Hvis du bor i Københavnsområdet, har jeg en underleverandør, som kan tilbyde 4 timers gratis bogføring, og derefter 375 kr. ekskl. moms i timen.

 

Hej

Tak for info. Vi holder til i Århus. Er dog lidt skræmt af prisen. Vi havde jo forestillet os noget med en der er pensioneret der kom ind på kontoret et par timer om ugen eller hver 14. dag og det var lidt billigere :)

Måske det er urealistisk, men det skal prøves.

 

Heinz

Tilmeldt 29. Jan 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

I E-conomic kan du scanne dine bilag ind, så pensionisten behøver ikke bo i Århus. Jeg kan hjælpe dig med opgaven. Dog er jeg ikke pensionist, og vores timepris ligger på 315,00 kr.

Med venlig hilsen

 

Brian Damm

BK-Regnskab

Merianhaven 16

4330 Hvalsø

Tlf.: 43 45 89 98

Mobil: 22 90 99 11

e-mail: brian.damm@bk-regnskab.dk

www.bk-regnskab.dk

 

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Heinz Andersen:

Tak for info. Vi holder til i Århus. Er dog lidt skræmt af prisen. Vi havde jo forestillet os noget med en der er pensioneret der kom ind på kontoret et par timer om ugen eller hver 14. dag og det var lidt billigere :)

Måske det er urealistisk, men det skal prøves. 

Heinz

Det er klart, at hvis I kan ansætte en person internt, som har lyst til kun at knaste tal ind i systemet i få timer om ugen til en lav timeløn (eks. 150 kr. i timen), så er det også en løsning. Om det er en god løsning er dog en helt anden snak.

Spørgsmålet er nemlig, om I i sidste ende ikke mister penge på, at denne person ikke kender nok til lovgivningen til at kunne udføre opgaven korrekt. Det har jeg set eksempler på før.

Hvis I kan scanne bilagene ind, så kan I selvfølgelig få løst opgaven af en hvilken som helst person i landet. Hvis du skal finde de billigste, så skal du have fat i dem som bor i yderkantsområderne i Danmark. De har lave leveomkostninger og kan ofte udføre arbejdet meget billigere end i storbyerne.

Det vil nok ikke være urealistisk at finde en person som kan udføre opgaven for et sted imellem 200 og 250 kr. ekskl. moms i timen, hvis du bare skal finde en person som kan sidde derhjemme og taste tal ind fra scannede bilag.

 

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Bemærk, at timeprisen langt fra er en indikator for hvor meget det koster.

Jeg har ofte set, at dem som udbyder opgaven til lave timepriser, som regel også er længere tid om at udføre opgaven. I sidste ende kan det altså sagtens koste dig flere penge, selvom du sparer xx kr. i timen.

Det næste aspekt er kendskabet lovgivningen og til mulige tilskudsordninger, refusionsordninger, mv. fra kommunen. Hvis jeres bogholder ikke kender til disse regler, så mister I også penge her.

I sidste ende kan det koste virksomheden tusindvis af kroner hver måned. Det har jeg set før i virksomheder, hvor de havde verdens "billigste" revisor/bogholder.

 

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heinz.

Jeg bor selv lidt udenfor Hornslet og hjælper dig gerne til en overkommelig pris. er e-conomic partner.

jeg har sendt dig en personlig besked herom.

Ha en super dag.

de bedste hilsner

Anders Mikkelsen

Nr1

Fra Hornslet
Tilmeldt 16. Dec 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin E. Jensen - 123revisor.dk:

Bemærk, at timeprisen langt fra er en indikator for hvor meget det koster.

Jeg har ofte set, at dem som udbyder opgaven til lave timepriser, som regel også er længere tid om at udføre opgaven. I sidste ende kan det altså sagtens koste dig flere penge, selvom du sparer xx kr. i timen.

Det næste aspekt er kendskabet lovgivningen og til mulige tilskudsordninger, refusionsordninger, mv. fra kommunen. Hvis jeres bogholder ikke kender til disse regler, så mister I også penge her.

I sidste ende kan det koste virksomheden tusindvis af kroner hver måned. Det har jeg set før i virksomheder, hvor de havde verdens "billigste" revisor/bogholder.

 

Ja der er mange faktorer der skal tænkes ind. Tak for info.

 

Heinz

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)