Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prissætning og salg af frisørsalon

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg vil høre om der er nogen der kan give et bud på hvordan en frisørsalon afsættes , og hvordan det rent praktisk gribes an??

 

FAKTA:

 

Beliggenhed:     Roskilde midtby

Udgifter:           ca. 100.000,- årligt inklusiv husleje & forbrug

Omsætning       ca. 40.000,- om måneden ved 1 frisør.

Størrelse:          ca. 90kvm i alt.

 

Potentiale:        5 klippepladser, 3 vaskepladser og plads nok til at oprette yderligere pladser.

 

Andet:

- Nymalet

- Mulighed for at få udarbejdet hjemmeside

- Stort kundekartotek - mange faste kunder

- Alt i inventar

- Unikke rettetigheder til forhandling af eksklusivt produkt.

- Stor goodwill - Der har været frisør på adressen i over 15 år - de sidste 10 under samme frisør

 

Salonen sælges af helbredsmæssige årsager.

 

Det er min kone der skal sælge sin salon. Vi ved bare intet om hvad man kan forvente af pris eller hvordan det rent praktisk er lettest at gøre. Der er selvfølgeligt altid mulighed for at gå gennem mægler, men det må da også være muligt at gøre selv (en mægler er jo dyr )

 

Alt indput modtages med kyshånd.

 

Med venlig hilsen

Morten Andersen

Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

 

Jeg skriver desværre ikke for at give dig svar på dit spørgsmål, men for at komplementere dit mod, hvis "WideEyes - Bringer bjerget til Muhammed" er dit firmas slogan. Med alt det fokus på religion på det sidste, er det et ret markant statement (som jeg dog ikke kan se noget politisk ukorrekt i med min ringe viden om religion).

Jeg er duperet.

Tilmeldt 31. Mar 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Med tanke på hvad der er sket i Danmark de seneste år vil jeg hellere se motoet
Vi bringer Muhammed til bjerget.

Vel vidende at der ikke er bjerge i Danmark.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin

 

Jamen det er da også helt iorden at få lidt fokus på mit slogan. Der er andre der før har nævt at det er modigt. Men jeg må jo indrømme at det kun er herinde jeg bruger det )

Men jeg overvejer faktisk at bruge det permanent af flere grunde.

 

jeg laver virtuelle rundture, og nu også 360 grader præsentationer af produkter. Mit problem er at det er svært at kommunikere hvad en virtuel rundtur er. Skriver jeg virtuel rundtur, eller siger "online præsentation" "360 grader præsentation" eller andet så skal der altid yderligere forklaring til. Men faktum er at jeg viser folks faciliteter frem på en måde der kun overgås af at være fysisk til stede. Dvs. kan muhammed ikke komme til bjerget må bjerget komme til muhammed, og det er præcist hvad jeg gør. Jeg lader folk besøge fx. et hotel mens de sidder komfortabelt på deres stol bag computerskærmen. Derved er det faktisk retvisende. Eller????

 

Jeg har ikke noget imod at provokere lidt og skille mig ud fra mængden. Spørgsmålet er bare om det vil give mere good will end badwill. Det vil jeg da meget gerne høre folks meninger om )

 

Hilsen Morten

Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :
hej. jeg ved desværre ikke hvordan man griber sådan en handel an, men jeg er måske interesseret i af handle med jer, hvis prisen er rigtig osv.

jeg er interesseret i en frisør salon, hvor jeg kan betale en for af lærer mig op, da det jo næsten er umuligt af få en lærer plads, jeg har andre uddannelser bag mig, men vil nu prøve krafter med frisør faget og egen salon. så i må meget gerne komme med et udspil, prismæssigt, hvis i er nået så vidt af i kan det. jeg er meget interesseret i af høre fra jer.

mange forårs hilsner. :-)

Louise H

Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :
hej. jeg ved desværre ikke hvordan man griber sådan en handel an, men jeg er måske interesseret i af handle med jer, hvis prisen er rigtig osv.

jeg er interesseret i en frisør salon, hvor jeg kan betale en for af lærer mig op, da det jo næsten er umuligt af få en lærer plads, jeg har andre uddannelser bag mig, men vil nu prøve krafter med frisør faget og egen salon. så i må meget gerne komme med et udspil, prismæssigt, hvis i er nået så vidt af i kan det. jeg er meget interesseret i af høre fra jer.

mange forårs hilsner. :-)

Louise H

Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

hej louise, jeg har en salon til salg på frederiksberg, prisen er til at forhandels du må meget gerne ringe hurtigst muligt da jeg skal af med nu og her pga flytning.  tlf 28146337 el. 24262151

mvh aggi

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har en salon til salg i odense.... prisen kan forhandles, sælges pga. personlige årsager... 7 betjeningspladser, og 3 vaske... kontakt mig på 60 19 04 58

 

mvh isabella

Tilmeldt 21. Jul 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg står og lede efter og købe en salon, hvis nogen har eller kender som har en salon til salg må i meget gerne kontakte mig på 26767778
Mvh.:)

Tilmeldt 23. Nov 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en salon til salg i Odense. Rigtig fin salon. Den har ligget der i 30år. :)

Mere info på 28517501 :).

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)