Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud lige nu - spar 50%

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
(.... og så lige én til; en uforbindende snak?)

Hvilke problemer har du med det ? Og hvad går dit spørgsmål ud på ?





Jeg tror bare vi siger, at jeg har set nok fra dig. At spille smart
overfor Mikkel mht. kommentarerne, de resultater du selv har opnået
samt at du banner folks ip.... det kan kun henlede tankerne på gut med
al for lidt erfaring, der ikke ved hvad han roder med. Med de priser
ville jeg hellere hyre et ekstern firma til at kigge min side igennem
og hjælpe manuelt - Refocus.dk kan godt hjælpe en langt for 10.000,-



Det sjove i dit oplæg var, at en snak aldrig er uforbindende.... den
kan være uforpligtigende. Men det er to meget forskellige ting.
Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 10-11-2006 09:58:18
Forfatter: Løwen
Når det er sagt, synes jeg det virker skummelt at firmadetaljer ikke lige er til at finde.

Det med firmadetaljerne havde jeg lige overset, sorry ;-))

Firmadetaljerne findes nederst på denne side:




Rene, vi har tidligere haft en diskussion om dit systems teknik. Den vil jeg undlade, da andre stadig kan læse den, og idet det stadig står dig frit for at svare på de spørgsmål, der blev fremsat. Jeg vil dog henlede din opmærksom på, at du og dine kunder har indtil flere sikkerhedsfejl (injection attack) og generelle fejl (prøv f.eks. at søge på "Nordjylland" på din egen side). Hvis du ønsker uddybende oplysninger herom, så er du selvfølgelig velkommen til at kontakte mig, så skal jeg nok hjælpe.

Jeg vil dog på det kraftigste tilråde, at du vælger nogle andre "markedsføringsstrategier", efter at have set den side, som du linker til.

Domænet "loweneck.dk" tilhører en side, der profilerer dit firma, og selvom det er en enkeltmandsvirksomhed, så er du også på kant med Microsoft Certified Professional Logo Guidelines. Som jeg kan se, så bryder du ikke mindre end fire af deres regler:


  • You may use the Logo solely on your business cards, letterhead stationery, resume, Web site, and marketing materials for individual service, to indicate that you have earned a credential in the Microsoft Certified Professional Program. You may not use the Logo on any product, book, or other material.

  • Microsoft partner organizations (Microsoft Certified Partners, Microsoft Certified Technical Education Centers, and Microsoft Certified Exam Providers) may use the Logo in advertisements and other marketing communications specifically relating to MCP training and testing services the organization provides. Because the MCP Logos represent achievements of individuals in the MCP program, organizations may not use the Logos to symbolize the organization or its employees. Use of the MCP Logos on generic business cards or letterhead stationery or on Web pages that do not pertain to MCP training and testing services is not allowed.

  • Your name, trade name, or company name must appear on any materials where the Logo is used. The Logo cannot appear larger or more prominent than your name, product or service name, trademark or service mark, logo, or trade or company name.

  • The Logo may not be used in any manner that expresses or might imply Microsoft''s affiliation, sponsorship, endorsement, certification, or approval, other than as set forth by the Microsoft Certified Professional Program Agreement.


Derudover benytter du symbolet for det registrerede varemærke, men hvis man søger i Patent- og Varemærkestyrelsens database,
så er der ingen forekomster på navnet "Løweneck". Det er i Danmark ikke
ulovlig at benytte symbolet alligevel, som det er i mange andre lande,
men det er alligevel useriøst.
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :
...det øger risikoprofilen.

Kan du give nogle eksempler på dette ?

[
Og så synes jeg stadig ikke du giver nogen forklaring på hvad det er folk får ekstra med SEO-modulet - eller måske rettere, hvad de får mindre, uden.

Større synlighed _med_ SEO modulet - mindre synlighed _uden_.

For igen, der er altså intet særlig SEO-agtigt over siderne

Jamen jeg vil da gerne se en side, der er særligt SEO-agtig. Kan du ikke komme med et eksempel på en side, du har optimeret og evt. en søgeterm den kan findes på ?
Du har lavet et udnmærket lille CMS og så ødelægger du det hele ved at oversælge det på en for mig at se helt urimelig måde.

Hvad gør jeg da forkert ?

Det er dumt. Sælg det for det det er, i stedet for en hel masse det ikke er.

Hvad skal jeg så sælge det som ?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes du snakker udenom, men dig om det. Hvis du ikke tror på det jeg siger, så må det jo være op til dig selv. Jeg vil så til gengæld tillade mig at anbefale folk ikke at købe dit system.
Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12-11-2006 11:26:54
Forfatter: Tommy
(.... og så lige én til; en uforbindende snak?)

Hvilke problemer har du med det ? Og hvad går dit spørgsmål ud på ?





Jeg tror bare vi siger, at jeg har set nok fra dig. At spille smart
overfor Mikkel mht. kommentarerne, de resultater du selv har opnået
samt at du banner folks ip.... det kan kun henlede tankerne på gut med
al for lidt erfaring, der ikke ved hvad han roder med. Med de priser
ville jeg hellere hyre et ekstern firma til at kigge min side igennem
og hjælpe manuelt - Refocus.dk kan godt hjælpe en langt for 10.000,-



Det sjove i dit oplæg var, at en snak aldrig er uforbindende.... den
kan være uforpligtigende. Men det er to meget forskellige ting.


Tror godt jeg kan huske hvorfor jeg blev bannet... fandt nogle fejl i hans cms som han vist ikke gad hører på...
men hva... skifter da bare ip der er nok af dem...

Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil dog på det kraftigste tilråde, at du vælger nogle andre ''markedsføringsstrategier'', efter at have set den side, som du linker til.

Siden har før været indeholdt mit CV, derfor det tiloversblevne MCP Logo.

Jeg er iøvrigt bla. certificeret CNE, MCP og MCSA og har derfor ret til at bruge disse logo''er.

Men da MS på ingen måde indgår som en del af mine ''markedsføringsstrategier'', har jeg foreløbigt slettet logo''et. Det og de andre logo''er kommer dog igen, når jeg får lavet en side om mig selv.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12-11-2006 12:58:56
Forfatter: Ken Krejlgaard Poulsen
Tror godt jeg kan huske hvorfor jeg blev bannet... fandt nogle fejl i hans cms som han vist ikke gad hører på...
men hva... skifter da bare ip der er nok af dem...



Jeg har lige læst den tråd, der henvises til. Der bliver godt nok lavet nogle gode gennemgange af siden og givet mange konstruktive forslag samt berettiget kritik af systemet.... men stortset hvert et tasteslag er spildt og bliver bare ignoreret. Det er sgu en skam.

Jeg vil godt tilslutte mig Mikkel, og anbefale folk, at holde sig fra det system. Det er for dyrt, for dårligt for høj risikoprofil.
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Synes nok stadig det mest skræmmende er, at der bliver påpeget sikkerhdsfejl som han ikke gør noget ved.
Som softwareleverandør har man da, om ikke et juridisk,  så et etisk ansvar over for side kunder om at levere noget der er sikkert.
Uanset hvor lang tid det tager at sikre systemet eller hvad det koster at hente hjælp ind til det, så må det da være bedre end den negative omtale og kundeutilfredshed en hacking af siden (din eller dine kunders) vil medføre...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
I princippet er jeg helt enig, Nikolai, o hvis man direkte får at vide at "XX" kan give "YY" sikkerhedsproblemer bør man rette "XX" i det omfang det overhovedet er muligt. Desværre er der ekstremt mange fejlmuligheder når det kommer til sikkerhed, og kun de færreste (ellers dygtige) udviklere ved nok om hacking til at de forstå at sikre deres systemer godt nok. De mest ansvarsfulde udviklere hyrer så et eksternt sikkerhedsfirma til at gennemgå deres online applikationer, men selv dette er ikke altid nok. Jeg arbeder p.t. med en meget stor kunde, hvor eg opdagede nogle sikkerhedsproblemer. herefter hyrede de et af Danmarks største sikkerhedsfirmaer til at gennemå det hele, o så burde alt o være fint, ik? Tro om igen! Dette sikkerhedsfirma fandt ikke EN ENESTE af de fejl som jeg (glade hacker-amatør) fandt på nogle få minutter. Det er sgu skræmmende!

men, som sagt, får man direkte at vide at der et konkret sted er et probelm som KAN rettes, så bør man bestemt lytte og takke for de gode råd. Ikke afvise det eller banne denne bruger. Det er ikke den rigtige løsning. 
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Korrekt sikkerhed er nok det værste at holde i top når systemer ligger online. Specielt også fordi man er afhængig af 3. parts firmaer og applikationer; eks. Microsoft eller en Linuxdistribution eller sin webhost.
Det skal dog aldrig blive en hvilepude, at fordi fejlen alligevel kan ligge andre steder, så behøver man ikke selv være på spidserne.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)