Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så sæt dog manden fri - Millionerne vil trille ned, inden vinteren er væk.

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14993
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Lundgren:

Det var da en barnlig ironi at komme med. Hvis du ikke kan tage hatten af for en mand der flere gange har lavet millioner ud af ingenting, fordi han til slut har trådt forkert så er du sku ret smålig.

Skal vi ik holde os til fakta? Riskær startede med at træde forkert, og gjorde det løbende... Accumulator Invest og Krepco Invest er to selskaber, som mere er baseret på tal tryllekunstner, end de er på forretning. Ellers kig på dommene, som der er afsagt i sagerne omkring dem...

Kristian Lundgren:

Ja han har lavet noget lort, men han har satme også lavet flere og større successer end nogen anden herinde på amino og det er det som jeg tager hatten af for. Sku ikke alt det negative.

Prøv at læg alle Riskærs succeer sammen og minus dem med fiaskoen, og alle dem som han har kørt i sænk... Er sikker på, at det langt fra viser et plus, som du så gerne vil have...

http://www.bt.dk/nyheder/riskaers-loebebane

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:
Come on Kristian, prøv nu at gå efter bolden og ikke manden. Ellers bliver du hurtig træt af at være på amino

Det gør nu ikke noget Boysen :-)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :

LuckyCharm:
Jeg skrev:

når man snyder staten for penge truer man fremtidens økonomi, og det betragtes for en form for landsforræderi

Er du på overførselsindkomst?

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg undlod at betale skat og moms de næste 5 år, så ville jeg også være mangemillionær!

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 02:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Riskjær har ikke "trådt forkert" - han har igen og igen bevist, at han ikke har respekt for noget som helst andet end sin egen griskhed. Det kan man da ikke have nogen som helst respekt for.

Han er blot en gemen forbryder, han sidder i spjældet og det har han i den grad fortjent.

Jeg håber virkelig han gør alvor af sine "trusler" og forlader Danmark for altid efter udstået straf. Vi har absolut ikke brug for den slags mennesker i Danmark.

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :

"Det er sgu da pisse uhyggeligt at han reagerer sådan.... og på ingen måde normalt...! Hvordan kan du være imponeret over det? Det er da virkelig ikke særlig gode tegn!!! "

Helt enig.

Jeg husker dengang, hvor Thorsen kom en tur i gyngen. Nogle af mine kolleger syntes,at det var synd at stoppe Thorsens projekt i Spanien (tror jeg det var), da de ud fra aviserne mente, at det ville være et givtigt projekt - kriminelt eller ej.

Der render Thorsen rundt og jonglerer med deres pensionsmidler, uden at fået lov. Og så roser de sgu manden. ???

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 21 MicrosoftInternetExplorer4

Kriminalitet kommer til udtryk på mange måder!.

Nogle bruger steroider og store muskler til at banke sagesløse for nogle håndører, frakke, mobil e.l., andre laver bankkup, fordi de enten ejer eller ikke ejer evnen til at planlægger (sjov nok 2 sider af samme mønt) men med det formål at opnå en økonomisk gevinst. Ligeledes har vi folk der ejer evnen til at manipulere andre mennesker og nogle af disse som Riskær og Steen Bagger bruger disse til at stjæle for andre mennesker også endda brande sig selv som iværksætterguru, finansmand m.m.. Når man kigger på antallet af ofre er de jo i sidstnævnte tilfælde langt større end i førstnævnte. Kriminalitet er kriminalitet og skal straffes – og lad os da alle leve efter en højere standard og respektere hinanden modsat det som ovenstående eksempler udviser.

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)