Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så sæt dog manden fri - Millionerne vil trille ned, inden vinteren er væk.

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

movement:

He he Fashion Seller. Jeg skulle til at sige det samme angående Hitler . Derudover er der mafiachefer og andre dybt skumle mennesker som skaffer penge af kriminelle veje.(og som også startede med under 200.000. Nok mere bare en pistol , og en rådden personlighed)

Men ja Riskjær sidder hvor hans evner har bragt ham hen. Men indrømmet han er god til at lade som om han kan noget. Det bliver han jo også nød til. Det er sgu så deprimerende at se i øjnene at man blot er en simpel tasketyv

 

Igen en gennemtænkt idiotisk udmelding, og det undre mig ikke den kommer fra dig jimmy. Til at starte med så har riskær jo ikke lavet sine penge på kriminalitet, og hans virksomheder har heller ikke været kriminelle. Hvordan du så kan lave den sammenligning kan jeg slet ikke i min vildeste fantasi komme frem til.

Til din kommentar om at riskær bare er god til at lade som om han er god, så vil jeg mene du tager vældig fejl. Han er yderst vel udannet og nok en af de skarpeste hoveder i DK. At du kan sidde og tale så nedladende og en mand der åbenlyst har 100 gange så mange evner i sin ene finger som du har i hele kroppen siger sku mere om dig end om ham.

Hva ville du syntes om martin thorborg hvis han en dag lavede svindel med spamfighter penge ? ville du så ikke stadigvæk have respekt for de ting han opnåede inden det gik galt. Han startede trods al Jubii et brand der blev lige så stort som coca cola i Danmark, men det er sådan noget vi bare skal glemme fordi han valgte at tage lidt fra kassen i spamfighter. Det er da en idiot politik og det samme gælder din riskær politik.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Jeg syntes så at det er værd at nævne at Martin Thorborg er en iværksætter man kan missunde som har lykkedes at starte flere store virksomheder, nationalt så som internationalt og lave fejl i hans iværksætter liv, FORTSAT have en kone og børn og et godt liv.. Det missunder og beundre jeg..


PS: Det er ingen form for røvslikning men forfanden det er 1000 gange mere værd og beundringsværdigt end Riskærs historie.

 

Min point er følgende.

Hvis martin stjal af kassen i spam fighter og røg i spjældet ville du så ikke stadigvæk have respekt for de virksomheder han tidligere har lavet ?

 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hehe Ja Bautik, der er SÅ mange forretningsfolk man kan "beundre " . Donald Trump skyldte en milliard dollars ( !! ) i slutningen af 90 `erne. I 2008 var han god for + 8 milliarder dollars. Riskjær ? Han er en flaskedreng

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

movement:

Hehe Ja Bautik, der er SÅ mange forretningsfolk man kan "beundre " . Donald Trump skyldte en milliard dollars ( !! ) i slutningen af 90 `erne. I 2008 var han god for + 8 milliarder dollars. Riskjær ? Han er en flaskedreng

 

ja i forhold til trump, men det er da dig der er flaske drengen i forhold til riskærk. 

Det var da utroligt så smart du kan være, lad os da høre lidt om dit forretnings emperie !!!!

 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville da tvivle over hvordan han fik succes de andre gange, også fælden klappede i det sidste projekt han fik lavet?

Folk er griske, så lykkedes det en gang bliver det ved indtil de fejler eller bliver opdaget.

 

Nej jeg ville ikke beundre ham som person eller iværksætter. Det ville sætte tvivl på hvordan han ahr fået succes.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kristian :

Martin vil aldrig være så dum. Så hellere blive betjent som han er uddannet som. Ligeså er der mange andre forretningsfolk som ALDRIG ville snyde. Så jeg forstår slet ikke din argumentation : " Hvad nu hvis ??? "

Jamen der er ikke noget " hvad nu hvis ? " Kristian. Martin er et lovlydigt menneske. Chokerende men sandt

MEN hvis jeg fandt ud af at Martin havde snydt med hud og hår, ville jeg forkaste ham. I øvrigt ser jeg slet ikke op til ham. Ser faktisk slet ikke til nogen forrretningsmænd eller kvinder. Det bare business. Dont get too emotional

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kristian Lundgren:

Det er da den mest idiotiske sammenligning jeg nogensinde har hørt. Desuden var hitler ikke iværksætter han stillede bare ultimatumer til folk der så måtte være kreative for at opfylde hans ønsker.

Uanset hvad kan du ikke tage de gode ting riskær har gjort fra ham. Hav dog lidt respekt for manden der har skabt flere kæmpe successer.

Hva har Riskær skabt, som verden bare ik kan leve uden? Og hvordan kan du konkludere noget ud fra så lidt?

Jeg har faktisk ligeså meget respekt for Riskær, som manden har respekt for dem han skylder penge... Så kan du selv i din konkussion verden diffinere, hvor meget det er...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Når alt kommer til alt, så må man respektere Riskærs evner som forretningsmand, men samtidig også erkende, at lige så dygtig en forretningsmand han er/var, ligeså stort et fjols har han været med administrationen og rådigheden over alle de midler, som blev skabt.

Hvorvidt det var det ene eller det andet, der væltede ham og hans forretninger i første omgang, så skete det formentlig på det for ham mest uheldige tidspunkt, hvilket gjorde det hele endnu mere uoverskueligt.

Jeg opfatter den største fejl, som Riskær gjorde, var at lade sig eller bevidst indfange af pressen (særlig formiddagsbladene), hvilket reelt også bragte ham til fald. Der er ikke mange i dette lille land, som i længden kan holde til den ene historie efter den anden (sand eller usand er underordnet), uden at det vil påvirke de virksomheder, som vedkommende deltager i, hvilket også sket for Riskær.

Det er dog et faktum, at da hans aktiver og særligt aktier mistede sin værdi, så var der ikke den fornødne sikkerhed for de astronomiske summer, som han havde lån i sine selskaber, hvilket som bekendt er strafbart og hvilket han også rettelig er dømt.

Hvorvidt han kommer tilbage igen, er der nok ikke nogen, der ved på nuværende tidspunkt, men jeg kan da kun anbefale ham at holde meget lav profil, hvis han forsøger igen, da der er rigtig mange derude, som gerne vil slagte ham en gang til.

Dette er ikke et indlæg for eller imod Riskær, men mere mit forsøg på at finde hoved og hale på hele Riskær-epoken fra lige før det gik galt, den første gang.

Hilsen

Tonny

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Lundgren:
dig der er flaske drengen

Come on Kristian, prøv nu at gå efter bolden og ikke manden. Ellers bliver du hurtig træt af at være på amino

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristian Lundgren:

Det er da ret godt klaret at manden startede cyber city for under 200k, og det er jo langt fra den eneste virksomhed manden har startet fra bunden og solgt for millioner.

Ja med penge som han bøffede i Frankrig og tro mig, det er langt mere end 200.000 kr. han har stoppet i af andre folks penge.....
Riskær er en af Danmarks største vaneforbrydere og at sige andet er totalt latterligt...

Dbh Martin

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)