Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så sæt dog manden fri - Millionerne vil trille ned, inden vinteren er væk.

Side 1 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hele dit indlæg er ironisk ikke?

Du tror det er for sjovt at han sidder i fængsel?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel ligesom luksus fælden.. hvor folk der ikke kan styre deres økonomi for medlidenhed og for gældssanering fordi det er så synd for dem, og os der kan adminstrere vores økonomi fortsat og retfærdigt betaler det vi skylder...


Hvis han er så dygtig kan han betale det han skylder og bygge hans formue op for fjerde gang efter det..  :)

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

"Og jeg vil så om 15 dage åbne et nyt anpartselskab om morgen ved 10'tiden når jeg har drukket morgenkaffe og så starter jeg forfra for at lave den 4. formue."

Haha..

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Boysen:

Hele dit indlæg er ironisk ikke?

Du tror det er for sjovt at han sidder i fængsel?

Nej. Jeg er af den overbevisning at ingen skal sidde i fængsel for noget økonomisk.

Han har jo fået højere straf en Sorte-Per, der har voldtaget 3 små piger på 6 - 10 år...  

 

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

LuckyCharm:

"Og jeg vil så om 15 dage åbne et nyt anpartselskab om morgen ved 10'tiden når jeg har drukket morgenkaffe og så starter jeg forfra for at lave den 4. formue."

Haha..

Skal vi væde 500 kr. om han ikke sidder i et varmt land og har en stor formue, inden 2015?

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

Hele dit indlæg er ironisk ikke?

Du tror det er for sjovt at han sidder i fængsel?

Det håber jeg satme os... Ellers kan alle love ligeså godt slettes, og vi indføre anaki fra imorgen!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon:

Boysen:

Hele dit indlæg er ironisk ikke?

Du tror det er for sjovt at han sidder i fængsel?

Nej. Jeg er af den overbevisning at ingen skal sidde i fængsel for noget økonomisk.

Han har jo fået højere straf en Sorte-Per, der har voldtaget 3 små piger på 6 - 10 år...  

 

Siger navnet Stein Bagger dig noget?

Ja når man snyder staten for penge truer man fremtidens økonomi, og det betragtes for en form for landsforræderi :) Derfor får man altid højre straf end at have voldtaget og myrdet små børn.

Sådan er de dejlige danske love. - DÉT var så ironisk ment.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon:

Boysen:

Hele dit indlæg er ironisk ikke?

Du tror det er for sjovt at han sidder i fængsel?

Nej. Jeg er af den overbevisning at ingen skal sidde i fængsel for noget økonomisk.

Han har jo fået højere straf en Sorte-Per, der har voldtaget 3 små piger på 6 - 10 år...  

Et er at Økonomisk kriminalitet og Voldskriminalitet skalere utroligt dårligt.. da jeg syntes vold skal være højere.. MEGET højere... Men at fratage straf for at snyde med Økonomi, Moms, skat, fradrag u name it.. det er jo grotesk..


Simon du har ingen insigt i hvor meget økonomisk kriminalitet er udbredt.. bare tag eksemplet med Co2 kvoter, hvor jeg mener at EU skønner at der er snyd for over 32milliarder kroner.. Det er fuldstændigt grotesk..


nej han skal bare riste derinde også håber jeg han smutter til udlandet og tjener penge der så vi ikke skal så hans medieliderlige ansigt mere :)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon:

LuckyCharm:

"Og jeg vil så om 15 dage åbne et nyt anpartselskab om morgen ved 10'tiden når jeg har drukket morgenkaffe og så starter jeg forfra for at lave den 4. formue."

Haha..

Skal vi væde 500 kr. om han ikke sidder i et varmt land og har en stor formue, inden 2015?

Og so what.. Spørgsmålet er så hvordan han har tjent de penge? Jeg kan også tjene mange penge på 5 år.. Men det er en Risikovurdering.. og i aint taking that train!

 

Side 1 ud af 5 (47 indlæg)