Køb et Amino Sponsorlink
Jeg skal lave vores sidetitel for vores produkter.
parfume er ordet der bliver søgt på mest.
Derfor vil jeg gerne spørge om man så skal have
producent - produkt parfume
Eks.
Burberry - Burberry london parfume 50ml EDTBurberry - Burberry london parfume 100ml EDTOg samtidigt ændre dem hele tiden pga. dublicate content
Eller skal det være sådan her:
Burberry london parfume 50ml EDTBurberry london parfume 100ml EDT
???
Nogen som kan svare på det? af hjertet tak :)
www.dinparfume.dk - Køb billig parfume på internettet. Nemt, enkelt og lige til døren!
Husk at ændre din signatur til parfume (så Google finder ordet parfume, og så ser at det leder til din side)
Golfpusher i form af golf bolde
Det skal være sådan her:
Burberry - Burberry london parfume 50ml EDT
Ja det var også det jeg selv tænkte ville være mest logisk.
Men igen - så har man jo ikke produktnavnet først, det er mere hvordan google ser på den slags?
Når det først kommer efter producenten?
Martin
Hey
ud fra det du spørger om, og de valgmuligheder du giver, så skal du skrive det sådan her :
Burberry london parfume 50ml EDT
Det du skal tænke på når du laver titler er at de ord der står først i titlen er de vigtigste, så jo længere hen ordet parfume kommer i sætningen jo mindre betydning har det. Det er dog ikke så stor forskel igen, men alligevel en lille forskel som er værd at tænke over.
derudover skal du også tænke på hvordan brugeren søger, søger de fx Burberry london parfume er det bedst at skrive det sådan, men søger de fx parfume Burberry london, er det bedst at skrive det på den måde. man skal ligesom ramme de sætninger som brugeren søger på.
MVH Kim
Udvikler af dansk SEO venligt CMS, som giver hjemmesiden det bedste udgangspunkt for synlighed på nettet.KTJ-Media.dk - Vi gør dig synlig! søgemaskineoptimering - Børnetøj - SEO analyse
Glemte da lige, hvis du ikke helt ved hvad folk søger efter når de vil finde den type produkter, så skal du lave en søgeordsanalyse, så du kan finde frem til de ord du reelt set skal bruge. Du kan få nogle flere seo tips her
KTJ-Media.dk: derudover skal du også tænke på hvordan brugeren søger, søger de fx Burberry london parfume er det bedst at skrive det sådan, men søger de fx parfume Burberry london, er det bedst at skrive det på den måde. man skal ligesom ramme de sætninger som brugeren søger på. MVH Kim
Nu har jeg lige for sjovt slået et navn op i google biblioteket.
Jeg søger på: Kim Larsen
Kim Larsen - hvis man er rigtigt "biblioteksnørdet" ville man så søge på Larsen Kim - men rigtig mange af titlerne på hjemmesiderne ( søgningen ) bliver "oversat" til Kim Larsen. Det må så betyde et eller andet sted at der er sådan folk søger!? på netop dette "produkt"?!
Skal du have psykopatisk god markedsføring for kun 5000 kroner i timen, så kontakt bare mig på nedstående email, eller ring til mig på 41 41 49 99 [ websiden er under konstuktion ]
Her er min e-mail skrevet bagfra. moc.liamg@4164aye
Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy: Nu har jeg lige for sjovt slået et navn op i google biblioteket. Jeg søger på: Kim Larsen Kim Larsen - hvis man er rigtigt "biblioteksnørdet" ville man så søge på Larsen Kim - men rigtig mange af titlerne på hjemmesiderne ( søgningen ) bliver "oversat" til Kim Larsen. Det må så betyde et eller andet sted at der er sådan folk søger!? på netop dette "produkt"?!
For Google, har din titel stort set ingen betydning. Du skal tænke på at din titel skal bruges som et blikfang for din målgruppe.
Jeg ville f.eks. skrive
Burberry - Køb Burberry london parfume 50ml EDT
Lad gerne dine søgeord gå igen i din titel fra venstre til højre.
Så får du en bedre konvertering. :-)
Med venlig hilsen
Bastian
R4i - Acekard 2i - R4i SDHC
Bamedia: For Google, har din titel stort set ingen betydning.
For Google, har din titel stort set ingen betydning.
Hej Bastian,
Det der er helt og aldeles forkert. Sidetitel er en væsentlig parameter i Googles rangering af sider. Faktisk en af de væsentligste onsite-parametre.
Jeg arbejder som selvstændig indenfor Online Markedsføring og søgemaskineoptimering.
Den Synlige Mand er min blog om online synlighed, SEO og den slags.