Køb et Amino Sponsorlink
Maibirtt Nielsen: Hej Liisa Første vil jeg rose dig for dine kreative evner, er i sær vild med dine tasker. Som Morten siger syntes jeg også der står LusaB og der er for lidt afstand mellem i'erne. Umiddelbaret virker baggrunde tung, jeg ville vælge en ensfarvet baggrund. Alt i alt ville jeg vælge en sort baggrund og en font der var lidt mere åben stilfuld Ganske enkelt et mere enkelt stilrent design, Jeg har lavet et lille eksempel her så du rent visuelt kan se hvad jeg mener. /Maibirtt Nielsen
Hej Liisa
Første vil jeg rose dig for dine kreative evner, er i sær vild med dine tasker.
Som Morten siger syntes jeg også der står LusaB og der er for lidt afstand mellem i'erne.
Umiddelbaret virker baggrunde tung, jeg ville vælge en ensfarvet baggrund.
Alt i alt ville jeg vælge en sort baggrund og en font der var lidt mere åben stilfuld
Ganske enkelt et mere enkelt stilrent design, Jeg har lavet et lille eksempel her så du rent visuelt kan se hvad jeg mener.
/Maibirtt Nielsen
Det ser godt ud, hvilken font har du brugt, hvis jeg må spørge?
Vh Lone
Søderberg-indretning.dk Indretning af din kreative boligstylist
Lone71: Maibirtt Nielsen: Hej Liisa Første vil jeg rose dig for dine kreative evner, er i sær vild med dine tasker. Som Morten siger syntes jeg også der står LusaB og der er for lidt afstand mellem i'erne. Umiddelbaret virker baggrunde tung, jeg ville vælge en ensfarvet baggrund. Alt i alt ville jeg vælge en sort baggrund og en font der var lidt mere åben stilfuld Ganske enkelt et mere enkelt stilrent design, Jeg har lavet et lille eksempel her så du rent visuelt kan se hvad jeg mener. /Maibirtt Nielsen Det ser godt ud, hvilken font har du brugt, hvis jeg må spørge?
Hej Lone
Selvfølgelig må du spørge ,jeg har bruge Century Gohic +Caps Lock til