Hej alle!
Jeg har tidligere set hvor flinke Aminos revisorer har været til at hjælpe folk, så nu vil jeg selv fyre et par spørgsmål af.
Jeg har endelig taget mig sammen til få lidt styr på bogføringen og har oprettet en bruger på Simpeltregnskab.dk. Jeg har allerede styr på fakturaer osv. det er mest udgifterne jeg ikke ved hvordan jeg skal håndtere.
Hvordan skal jeg forstå bilagsnumre? Skal der være et unikt bilags nr. til fakturaer og udgifter?
På forhånd tak og god weekend |
Hej Robert
Dit regnskabssystem skulle gerne kunne håndtere at det automatisk fortløbene tildeler dine faktura et faktura nr. og alle dine øvrige bilag såvel indtægter som udgifter (ekskl. faktura) tildeles automatisk et løbende
et bilagsnummer.
Hvis dit regnskabssystem ikke kan det, synes jeg du skal skifte til et der kan. De små og gratis systemer viser sig ofte i længden at være dyre i form af mere bøvl, større tidsforbrug og manglende kompabilitet
når man får brug for dette.
Jeg vil anbefale dig at bruge e-conomic som kan håndtere disse ting og som kun koster en månedlig leje på 149,- kr. Til gengæld har du sikret dine data og er altid online uanset hvor du befinder dig henne i verden.
ha en god weekend
Anders Mikkelsen
nr1