Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af kundeservice.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle svar Smile

Som jeg skrev i starten af indlæg, erkender jeg der er sket en fejl i henhold til mail korrespondance med kunde.

 

Indhold fjernet, af hensyn til Google robot.

 

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Den sidste e-mail modtog jeg fra vedkommende her for 1 time siden. Pakken blev sendt d. 6 marts, og ankom til Færøerne d. 8 marts.

Så det må jo næsten være fordi han ikke har betalt sin moms og told at pakken ikke er udleveret?

 

Med venlig hilsen

Bastian

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes desværre, du har håndteret sagen dårligt.
Du kan jo stå inde for de priser, du kræver - du leverer en anden kvalitet i fragten end konkurrenten - det koster noget mere, og det er den strategi, du har valgt.
Det bør du stå ved - koldt og konstaterende - uden nogen følelsesudbrud.
Denne kunde kunne du aldrig vinde - du har simpelt hen ikke den rigtige vare til den rigtige pris.

Se, hvad jeg skriver om Idioter, der klager i min blog om virksomhedens kommunikation.

mvh Hans

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14993
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fint at man ik er enig med en kunde, men der er vel ingen grund til at lave 3 selvmål på engang!

1: Du lægger kundens mail ud på Amino, som ranker RIGTIG højt. Dermed bliver du med sikkerhed fundet, hvis nogen Googler dit firmanavn... Zip it!

2:

Bamedia:

Det irriterer også mig at hver gang jeg bestiller varer i østen for 10.000
så skal jeg betale 15.000 i fragt.


Hva er det for et argument og give en kunde? Kunden kan bruge det til nada nærmest tværtimod...

3:

Bamedia:

Det jo ikke min skyld at du ikke bor i Danmark.

Tabte du hovedet, da du skrev det der? Nu har du muligvis afskåret dig for handel med en stor del af dem på Færøerne pga. manglende omtanke...

 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 01:58
Hvor mange stjerner giver du? :

hej, syntes uanset hvad du altid skal holde hovedet koldt og professionelt, du må aldrig miste besindelsen og blive personlig, det er jo ikke mod dig personligt men mod firma og fragt de er lidt utilfredse med.

svar altid pro og vær ovenpå :-)

vh T

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14993
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

Hvis du trykker citer, vil du ser at der er endnu mere tekst, end der fremgår af tråden... Inkl en sidste mail fra kunden med en beregning...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 03:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Situationen var nu at jeg aldrig selv er gået "frivilligt" ind på markedet på Færøerne. Jeg har bare været flink og tilbyde at levere til dem efter flere henvendelser.

Når de ved hvad det koster, skal det jo ikke blive nogle diskussion.

At andre virksomheder sender maxibrev til udlandet til kr. 50,- er deres sag. Jeg har et princip om ikke at levere maxibreve til udlandet.

Men underligt nok tilbød jeg og annullere ordren, men kunden valgte alligevel og bide i det sure æble.

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 03:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg giver jer kun ret, jeg ved ikke hvad der skete den dag og der er selvfølgelig ingen undskyldninger.

Vi kender jo alle irriterende kunder, men derfor skal der jo altid svares pro, som i jo også nævner.

Jeg kan garantere at det er første, eneste og sidste gang.

 

Med venlig hilsen

Bastian

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14993
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Bamedia:

Det er også rigtig nok, det er en fejl. Men jeg kan nu heller ikke bruge de e-mail fra kunden til noget, det er jo ligesom om at kunden prøver at sætte dagsorden.

Kunden har pengene, og kunden har derfor magten... Så man skal sku tage det MEGET seriøst! ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 03:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtig nok, men nu omhandler beløbet kun kr. "150"

Selvom der måske havde været mulighed for at kunden kom igen, ja så har jeg det faktisk fint med ikke at se noget til vedkommende igen efter alt den tid der er brugt.

Der vil selvfølgelig altid være utilfredse kunder, men heldigvis kan jeg fortælle at jeg kun har haft dette vedkommende og en i Danmark ud af tusinde.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)