Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg

Marketing & Salg (Ikke Internet)
Læs flere ekspertindlæg

Produkteksemplar - hvem skal have det tilsendt - Journalisten eller redaktøren?

Indlægget har  2  Svar |  1  der abonnerer på svar |  1.102  Visninger |  bedømt af 0 Amino'er
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 399
Tilmeldt 23. aug 09
Indlæg ialt: 91

Hej Aminoer

Om 10 dage har vi et produkt der skal promoveres i medierne. Prisen er 299 og vi sender gerne nogle gratis eksemplarer afsted til de rette personer.

Hvem er rette modtager af "reklameproduktet" - er det journalisten vi vil have til at skrive en artikel eller er det redaktøren som skal bringe artiklen?

At fremsende vores produkt kan anses som "smørelse" da vi forventer at modtageren selv kan få gavn af produktet, men det er samtidigt yderst relevant at fremsende et fysisk eksemplar, så vi kan ikke undgå at skulle sende denne "smørelse"......

Kort og godt - Hvem er rette modtager?

Mvh. Anders

Amino-karma 1.152
Fra København S
Tilmeldt 9. maj 09
Indlæg ialt: 282

Miloz
Skrevet: 19-03-2010 11:03

Kommer helt klart an på hvilke produkt der er tale om.. Men jeg ved at mange "almindelige" produkter som man ser test af i forskellige medier, betaler for at blive en del af denne test!

Men jeg synes da helt klart at i skal prøve at sende nogen produkter ud sammen med en pressemeddelse.. Jeg ville både sende til journalist samt redaktør!

Altid en ny ide!

Amino-karma 399
Tilmeldt 23. aug 09
Indlæg ialt: 91

Anders Jørgensen
Skrevet: 19-03-2010 11:57

Hej Miloz

Tak for dit svar - vi skal have en bog afsted, men det er ikke en "normal" bog som skal anmeldes af den normale læser.

Den skal nok snarere anmeldes af "mad/kultur/oplevelses-redaktionen" - vi sender den nok afsted til op til  50 forskellige redaktioner og "samarbejdspartnere" så kunne godt tænke mig at begrænse antallet bare en smule - på den anden side hvis der generelt er enighed om at bogen skal sendes ud til begge - ja så er det en nødvendig omkostning

Vi arbejder på højtryk og der er en del der skal finpudses endnu - så vi venter lidt med at bede om  forskellige kommentarer til hjemmesiden, men du kan få et foreløbigt indtryk af "produktet" her:

www.twoforone.dk

Mvh

Anders

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "PR, pressehåndtering og pressemeddelelser"

Klik her for at se 24 timers top karmaliste

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af:

PR, pressehåndtering og pressemeddelelser