Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg SNYDER dig

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AMinoer

Jeg så som mange af jer andre Basta igår

Jeg tænker meget på netop det med QXL.

Kan det passe at sælgere bare kan snyde folk uden noget straf ?

Når jeg eller du overføre penge til en anden konto, må politiet/banken da kunne finde frem til ejern eller hvad ?

 

Kan da godt forstå folk ikke benytter kontooverførsel hvis de ikke kan spores

 

hvad tænker i ?

 

mikkel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jo også nemt spores. Problemet er at dem der gør det er ligeglade med at blive fanget.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu siger du de er ligeglade... Der kommer vel en straf så de ikke kan igen eller ?

 

Jeg kunne forstå hvis de nuppede en anden identitet og brugte andres kort, men at bruge sit eget..

 

Giver det kun bødestraf siden de så kan blive ved og ved..

 

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan nemt spores. Men nej, folk er da ikke ligeglade med at blive fanget?

Problemet ligger mere i at der er ingen som gør noget ved det. Politiet gider jo heller ikke gå ind i sager, med mindre det er rigtig mange penge det drejer sig om.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan heller ikke forstå de skulle være ligeglade med at blive fanget..Medmindre det kun er bøde eller betinget straf..

Kan også godt se politiet ikke kan gå ind i sager der drejer sig om små penge 1000-2000 kr men har de ikke pligt til det ?.

 

Tænker bare, hvis jeg nu snyder 10,000 mennesker for 50 kr så er det jo mange penge i sidste ende, men det er ikke meget pr. person.

Så burde politiet da gribe ind.

Mikkel

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Vi kan kun være enige om at det er politiets pligt, men lad os nu prøve at se det fra politiets side engang..

Hvis politiet skulle undersøge hver sag, undersøge hvert eneste indbrud og andet småt, så ville de ikke kunne lave andet og så kan vi sidde her om 1 måneds tid og brokke os over hvorfor der ikke er mere politi på gaden når der er uroligheder eller hvorfor politiet ikke er efter banderne noget mere!

Politiet har et begrænset personale og jeg mener absolut at vores danske politi gør det utrolig godt med de mange opgaver og de knappe ressourcer de har... I en ideel verden ville alle kriminelle handlinger bliver løst eller ingen handlinger ville finde sted, men sådan fungere tingene ikke og det er op til politiet at tage de sager som de mener at vigtigste for samfundet...

Altid en ny ide!

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror også at i mange tilfælde er det svært at løfte bevisbyrden

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Dino:

Jeg tror også at i mange tilfælde er det svært at løfte bevisbyrden

Tror jeg ikke beviserne ligger jo hos qxl de har jo alt fra auktionen.

Men jo det er jo små ting og med det danmark vi er begyndt at få er dette jo en lille bagatel sag.

Vi står med skud og knivofre næsten dagligt, mange voldtægtssager og andet.

Så at fange en der har tjent 1000 kr på svindel er jo nok meget nedprioteret

 

Mikkel

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror også ofte det handler om størrelsen på sagen.

Jeg købte for år siden en Sony MP3 som viste sig ikke at være original.. men jeg modtog den. Der var mange andre der ikke modtog deres varer.

Da jeg henvendte mig til politiet sagde de at jeg skulle droppe det, da sagen var for lille. Der var en del som havde købt større ting, så som tv og de gik sammen og lavede en fælles anmeldelse af sælger.

 

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Så du mener ikke at et tv til ca 5000,- ikke er stort nok ? Men der skal 10 stk til..

Tænker bare hvad skal der til før politiet ønsker at optage sådan en sag

Kan huske i nyhederene for et par måneder siden var der en der meldte sig selv for fusk på DBA, men der afviste politiet ham og sagde det ikke var en varmestue. Han ville bare tilstå

Mikkel

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)