Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP! Jeg kan ikke ringe til .......?

Side 6 ud af 7 (68 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas - nu tror jeg ikke lige det var Unicef og Amnesty som Henrik hentydede til , hehe.

Men du er jo tekstforfatter, så læs den igen....

Og jo - det sker da jeg tager hestevognen ind til storbyen Wink

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, ok, det gik lidt hurtigt med at læse Henriks indlæg, Jesper. Wink

Men: det ændrer så ikke ved, at du tvivlede på, hvad jeg skrev. Jeg bliver rent faktisk stoppet på gaden minimum 3-5 gange om ugen. Og jo - jeg har nogen tænkt på, hvad det er, jeg udstråler. Smile

Thomas   www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

Tonny Skov Pedersen:
Hvis det er en kunde, med en reel interesse, så lægger han en besked med anmodning om en tilbagemelding!

Hvis jeg skal vælge ny revisor, Tonny, så ringer jeg måske rundt til 3-4 stykker, som jeg har fået anbefalet.

Hvis den ene ikke tager telefonen, men de andre gør - så mister ham med den hårde telefonsortering mig som kunde. Af to grunde:

1. De andre har muligheden for at vinde min tillid - det har ham med den duttende telefon ikke.
2. Jeg gider ikke have en revisor, der ikke svarer, når jeg ringer - mit førstehåndsindtryk af "dutter-revisoren" er, at han ikke er til at komme i kontakt med. Og du ved: First impresions last.

mvh Hans

Hej Hans

Nu er det jo sådan, at man ikke umiddelbart kan se, hvorfor pågældende ikke tager sin telefon. Der kan jo i realiteten være tale om meget andet end lige en holdning.

Jeg ved ikke om, det er så meget bedre at komme til en receptionist, hvor svaret ofte vil være, at vedkommende er optaget og kan ringe tilbage....

Hvilken af scenarierne der vinder, det kommer jo an på holdningen hos kunden.

Hilsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Niklas:

Vi tager ALTID telefonen når folk ringer, simpelthen for ikke at midste kunder. Vi kan se at vi konvertere rigtig mange der ringer ind med spørgsmål til gode faste og betalende kunder.

Generelt går vi ind for god kundeservice, skriver lidt om det på vores bloghttp://www.firmafon.dk/smalltalk/post/11/5-råd-til-god-kundeservice.

Vi har rigtig mange kunder som er glade for vores system, via Firmafon kan man være til stede for ens kunder ligegyldigt hvor man er :)

Hvis du har gode erfaringer med god kundeservice vil jeg rigtig gerne høre fra dig da vi er igang med at lave en række videopodcast om emnet, fang mig på 77344540

Arhhhhg, ved du nu hvad, hvis du som omstillingsservice ikke tager telefonen, så tror jeg du må lukke hurtigt.

Hilsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Espresso:

Måske er jeg lidt mistroisk. Men den første tanke der falder mig ind, når nogen ikke vil besvare et anonymt opkald, er at vedkommende har dårlig samvittighed over et eller andet, og af frygt ikke tør tage telefonen.

Jeg hører derfor også til den gruppe, der frasorterer en leverandør, som ikke vil besvare et anonymt opkald.

Det er nok mere et udtryk for din holdning end noget andet, hvilket jo kan lede tanken hen på dit alias her på Amino Wink

Espresso:

Noget helt andet - så forstår jeg slet ikke, at det i revisionsbranchen kan lade sig gøre, at have den holdning. Banker ringer anonymt, SKAT ringer anonymt (dog ikke alle afdelinger), og mange større virksomheder med omstillingsanlæg ringer anonymt.

Jeg selv ville have mistet meget, hvis jeg ikke havde besvaret bankens anonyme opkald omkring aktiehandler.

Det er ikke korrekt, idet de fleste banker og også SKAT nu viser nr.. Iøvrigt vil det være meget svært at tage et opkald fra SKAT eller banken, som vedrører en kunde, hvor man eks. er på farten eller til møde, hvor man ikke kan andet end tage et telefonnr. for at ringe tilbage.

Iøvrigt er det min opfattelse, at såvel banker og SKAT nu lægger et telefonnr. på svareren eller voicemail, alternativt ligger der en mail, når man kommer hjem.

Din bemærkning omkring banker og aktiehandler undrer mig lidt, idet oftest har man jo en gruppe i banken, som håndterer handlerne, og her har du følgelig deres direkte nr.

Hilsen

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy,

Tommy:
Man kunne også argumentere for, at der er to verdensopfattelser:

1 (den gammeldags)

2 Tommys verdensopfattelse

Jeg synes ikke lige ovenstående er dækkende, men

Tommy:
Få da reklamebeskyttet jeres CVR-nummer. De telefonsælgere jeg har fået igennem siden jeg reklamebeskyttede mit cvr-nummer er langt mere relevante end førhen og under 6 om året. Problem solved!

Det har vi også. Jeg har i år max talt med en asiat der ikke ville sælge noget (please understand, sir, I'm not trying to sell you anything but only look at some information) og en kvajpande der ved jeg bruger hans konkurrent som jeg er super tilfreds med.

Eneste ulempe ved markedsføringsbeskyttelse er, at man ikke får gode tilbud i posten, hvilket man naturligvis ikke finder generende. Vi skal være dybt koncentrerede til at lave vores arbejde og dét fungerer ikke hvis vi konstant bliver forstyrret af sælgere.

 

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Niklas. Hermed en klapsalve herfra til "jer": Klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap!!!

Thomas   www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hans Stokholm Kjer:

Jeg afviser gerne 9 sælgere for at tale med en kunde hver 10. gang.

mvh Hans

Helt enig, den røde knap på telefon er ikke særlig svær at betjene.

Thomas

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:

Jeg er næsten sikker på, at I alle har prøvet det med at få et opkald for at konstatere:

  • Privat nr.
  • Udeladt nr,
  • Hemmeligt nr.

Hvordan havde vedkommende tænkt sig, at jeg skulle kunne ringe til dem, når de har et hemmeligt nr.

 

Har ved flere lejligheder forsøgt at forklare såvel kunder som leverandører m.v. problemet, hvor mange af dem har fået ændret eks. omstillingsanlæg og andet, som forhindrer en nummervisning.

Jeg har det princip, at jeg aldrig tager en telefon med ovennævnte identifikation, idet oftest er det en eller anden sælger, som gerne vil sælge et elller andet, som jeg absolut ikke har brug for, slet ikke at vedkommende bruger min tid, hvor jeg iøvrigt ofte har ventet på et vigitgt telefonopkald.

Så kære Amino'er, hvis I hører til kategorien, som ved telefonopkald viser eks. hemmeligt nr., så få det lavet om snarest, da jeg ved at rigtig mange efterhånden har samme holdning som mig.

Phone Shocker

Hilsen

Er træt er af sælger med hemmeligt nummer

Er kun blevet snydt vis det er hemmeligt nummer de ringer fra er sket 2 gange , kan godt ringe op med vis nummer med senere  vis nummer  vises , kan nummer  ikke spores  da det er et taletids kort f.eks. kommer ud til til intet shows smadre surt

Tit er det nogle der laver telefon fis det er ret så trættende

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Espresso:
Banker ringer anonymt, og mange større virksomheder med omstillingsanlæg ringer anonymt

Jeg har aldrig oplevet at banken har ringet annonymt, og mange virksomheder som også har opstilling, ringer da også til undertegnet uden hemmelige nummer, det så bare hovednummeret til firmaet der vises.

 

 

 

Side 6 ud af 7 (68 indlæg)