Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP! Jeg kan ikke ringe til .......?

Side 5 ud af 7 (68 indlæg)
Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jumi:

Altså: Hvis du absolut uopfordret skal ringe tilbage, så gør det inden for 5 min. efter, at du ikke nåede telefonen. Alt andet er direkte uforskammet, med mindre du bliver opfordret til det af den der kalder dig op eller naturligvis, hvis du kender personen bag nummert.

Det var godt nok en udfordrende holdning, hvis du spørger mig. Men held og lykke med den...

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin (Marpov)

Det svinger naturligvis fra uge til uge, men jeg ringes ofte op 5-6-7-8 gange i løbet af en uge. Derudover "stoppes" jeg ofte på gaden 3-5 gange. Og jeg bryder mig ikke om at afvise folk -- især ikke fordi jeg selv har været i deres situation og ved, hvor utaknemmeligt deres job er.

Thomas   www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Måske er jeg lidt mistroisk. Men den første tanke der falder mig ind, når nogen ikke vil besvare et anonymt opkald, er at vedkommende har dårlig samvittighed over et eller andet, og af frygt ikke tør tage telefonen.

Jeg hører derfor også til den gruppe, der frasorterer en leverandør, som ikke vil besvare et anonymt opkald.

Noget helt andet - så forstår jeg slet ikke, at det i revisionsbranchen kan lade sig gøre, at have den holdning. Banker ringer anonymt, SKAT ringer anonymt (dog ikke alle afdelinger), og mange større virksomheder med omstillingsanlæg ringer anonymt.

Jeg selv ville have mistet meget, hvis jeg ikke havde besvaret bankens anonyme opkald omkring aktiehandler.

.... og til sælgerne: Jeg beder altid om at få en brochure tilsendt med bemærkningen om, at jeg vil kontakte dem, hvis jeg finder det interessant. Jeg har aldrig aldrig nogensinde fået en brochure. Det kan man så undre sig over.

 

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Ipsen:

til gengæld savner jeg en mulighed for at spærer udenlanske broker firmaers tlfnr
er meget træt af engelske stoc broker firmaer der vil sælge varm luft aktier. og tager 1 time at slippe af med, så jeg er begynt at smide dem på efter 2 min

Ja gider du ik lige skyde dem alle!!! Fuck de er belastende, og bliver ved med at ringe 24/7 Skype-Angry

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

""Ja gider du ik lige skyde dem alle!!! Fuck de er belastende, og bliver ved med at ringe 24/7 Skype-Angry""

Hehe - der har jeg åbenbart været heldig - de har ihvertfald ikke fundet mig - og jeg har ikke hemmeligt nummer .

TT Tekstforfatter :  Du stoppes simpelthen på gaden 3-5 gange om ugen ???  Du må jo udstråle købekraft uden lige Smile

Mvh

Jesper

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

""Ja gider du ik lige skyde dem alle!!! Fuck de er belastende, og bliver ved med at ringe 24/7 Skype-Angry""

Hehe - der har jeg åbenbart været heldig - de har ihvertfald ikke fundet mig - og jeg har ikke hemmeligt nummer .

I sommers, det er altid værst om sommeren sjovt nok, der havde vi 8-10 opkald om ugen Skype-Angry

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:
TT Tekstforfatter :  Du stoppes simpelthen på gaden 3-5 gange om ugen ???  Du må jo udstråle købekraft uden lige

Hmmm - Nu nævner TT jo ikke i hvilket miljø han færdes i. Men som den bondeknold jeg er, har jeg rygter om at der visse steder i storbyen, hvor risikoen er større for den slags uprovokerede henvendelser og hvor folk er meget direkte i deres tilbud af ydelser.......Wink

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik:

Hehe - ja ok - jeg bor også selv på landet, og er fri for / går glip af den slags.

 

 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik, du har helt ret, det er præcist dét, der gør hele forskellen. I københavn vrimler det med gadesælgere de steder, hvor jeg færdes -- primært Købmagergade og Nørrebrogade. Unicef og Amnesty International er meget aktive her.

Jesper, hvis du ikke kun opholdte dig derude, hvor kragerne vender, så ville du kende lidt mere til vores andres virkelighed. Verden er større end din "lille ø", hvis du ikke skulle have opdaget det.

Mvh

Thomas    www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Og Jesper - du kan være helt sikker på, at der er en grund til, at de ikke har "fundet" dig. Der er meget større chancer for at "få bid" i København end der er i mange andre områder. Jeg har som nævnt siddet i et callcenter, og hvis der var én ting, jeg hadede, så var det at ringe til husstande i landområder, samt på Fyn og ikke mindst i Jylland. Hvorfor? Fordi deres verden, er det område de lever i. Stick out tongue

Thomas  www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 5 ud af 7 (68 indlæg)