Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP! Jeg kan ikke ringe til .......?

Side 4 ud af 7 (68 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:
Hvis det er en kunde, med en reel interesse, så lægger han en besked med anmodning om en tilbagemelding!

Hvis jeg skal vælge ny revisor, Tonny, så ringer jeg måske rundt til 3-4 stykker, som jeg har fået anbefalet.

Hvis den ene ikke tager telefonen, men de andre gør - så mister ham med den hårde telefonsortering mig som kunde. Af to grunde:

1. De andre har muligheden for at vinde min tillid - det har ham med den duttende telefon ikke.
2. Jeg gider ikke have en revisor, der ikke svarer, når jeg ringer - mit førstehåndsindtryk af "dutter-revisoren" er, at han ikke er til at komme i kontakt med. Og du ved: First impresions last.

mvh Hans

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Marpov:

Hej Tonny og Thomas,

 

Jeg er nu stadig uenig:-)

 

Synes ikke man kan forvente at en potentiel kunde lægger en besked når telefonen ikke bliver taget.

 

Men måske er det også bare mig der ikke har så store problemer med telefonsælgere... Så derfor vil jeg da gerne høre hvor stort problemet er ved jer? Hvor ofte er det de ringer??

 

De ringer ofte. I mit tilfælde kan jeg opleve at modtage opkald fra sælgere 3-7 gange på 1 uge. Men jeg har overhoved intet problem med at afvise dem. Og desuden, er der mange af deres tilbud og henvendelser som jeg i øvrigt finder interessant og måske vil høre mere om.

Det tager, som beskrevet før, ikke engang 10 sekunder at afvise en sælger. Så skal der godt nok være MANGE sælgere der skal ringe på en dag, før det kan komme til at ***** mig af.

:)

 

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

squizo:

Thomas , jeg har prøvet at sende dig en PM men jeg ser ikke optionen under din profil?

Det er fordi du har hemmeligt user id Wink

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Vi tager ALTID telefonen når folk ringer, simpelthen for ikke at midste kunder. Vi kan se at vi konvertere rigtig mange der ringer ind med spørgsmål til gode faste og betalende kunder.

Generelt går vi ind for god kundeservice, skriver lidt om det på vores bloghttp://www.firmafon.dk/smalltalk/post/11/5-råd-til-god-kundeservice.

Vi har rigtig mange kunder som er glade for vores system, via Firmafon kan man være til stede for ens kunder ligegyldigt hvor man er :)

Hvis du har gode erfaringer med god kundeservice vil jeg rigtig gerne høre fra dig da vi er igang med at lave en række videopodcast om emnet, fang mig på 77344540

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

Tonny Skov Pedersen:
Hvis det er en kunde, med en reel interesse, så lægger han en besked med anmodning om en tilbagemelding!

Hvis jeg skal vælge ny revisor, Tonny, så ringer jeg måske rundt til 3-4 stykker, som jeg har fået anbefalet.

Hvis den ene ikke tager telefonen, men de andre gør - så mister ham med den hårde telefonsortering mig som kunde. Af to grunde:

1. De andre har muligheden for at vinde min tillid - det har ham med den duttende telefon ikke.
2. Jeg gider ikke have en revisor, der ikke svarer, når jeg ringer - mit førstehåndsindtryk af "dutter-revisoren" er, at han ikke er til at komme i kontakt med. Og du ved: First impresions last.

mvh Hans

Kan du ikke lave et kursus til teleselskaber!!!

Tror kun jeg har mødt CBB som aldrig har ladet mig vente....

 

Mvh Thomas

 

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

Tonny Skov Pedersen:
Hvis det er en kunde, med en reel interesse, så lægger han en besked med anmodning om en tilbagemelding!

Hvis jeg skal vælge ny revisor, Tonny, så ringer jeg måske rundt til 3-4 stykker, som jeg har fået anbefalet.

Hvis den ene ikke tager telefonen, men de andre gør - så mister ham med den hårde telefonsortering mig som kunde. Af to grunde:

1. De andre har muligheden for at vinde min tillid - det har ham med den duttende telefon ikke.
2. Jeg gider ikke have en revisor, der ikke svarer, når jeg ringer - mit førstehåndsindtryk af "dutter-revisoren" er, at han ikke er til at komme i kontakt med. Og du ved: First impresions last.

mvh Hans

Selvfølgelig gør du det - det gør alle da. Men jeg kan ikke forestille mig, at du har hemmeligt nummer, så for dig bliver det aldrig et problem. Det bliver kun et problem for de meget få potentielle kunder, der vælger at ringe med hemmeligt nummer. Afhængigt af inden for hvilken branche man arbejder i, og dermed hvilken type potentielle kunder der som regel ringer, så kan irritationsmomentet for at få en sælger i røret gang på gang sagtens danne grundlag for afslag af alle opkald med hemmeligt nummer. Er ens kunder udelukkende danskere og er det erhvervsdrivende/opmærksomme private personer, så er brøkdelen af potentielle kunder i forhold til antallet af opkald med hemmeligt nummer meget lille.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Reklameshoppen.dk:

Kan du ikke lave et kursus til teleselskaber!!!

Tror kun jeg har mødt CBB som aldrig har ladet mig vente....

Mvh Thomas

Jeg har også oplevet fantastisk kundeservice ved Telmore, skal muligvis over og lave en video-podcast med dem omkring deres kundeservice som er udnævnt til danmarks bedste!

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hans Stokholm Kjer:
Der er tydeligvis to holdninger til kunde/sælger-forholdet.
1. Det er kundens opgave at sikre god og effektiv kontakt.
2. Det er sælgers opgave at sikre god og effektiv kontakt.

Man kunne også argumentere for, at der er to verdensopfattelser:

1 (den gammeldags): Kunderne har mere brug for os end vi har for dem. Hvis ikke de har gennemgået alt vores salgsmateriale, er de tydeligvis useriøse.

2 (lidt mere moderne): Der findes 1.000 alternativer, hvis folk ikke kan komme i kontakt med os vælger de en anden. Derfor har vi kontaktformular på hjemmesiden, så de ikke behøver at åbne outlook, vi har telefonnummer på hjemmesiden og vi tager telefonen.

Jeg tror helt ærligt ikke at folk med hemmelig nummer ligger søvnløs om natten, fordi de ikke fik Tonny som revisor. De er sikkert helt tilfreds med den næste de ringede til.

Jeg har det ligesom Hans, hvis jeg har brug for en blækpatron, reperation af bilen, ejendomsmægler så ringer jeg da til den næste på listen hvis den første ikke tager telefonen. Måske ringer jeg igen i morgen, men jeg har aldrig nogensinde lagt en besked ved en ny leverandør.

Få da reklamebeskyttet jeres CVR-nummer. De telefonsælgere jeg har fået igennem siden jeg reklamebeskyttede mit cvr-nummer er langt mere relevante end førhen og under 6 om året. Problem solved!

Mener at anonyme alkoholikere i USA har et slogan noget lignende "giv mig styke til at ændre de ting jeg kan, acceptere de ting der ikke kan ændres og evnen til at skelne de to." Dem der tror at det er kunderne der skal ændre adfærd kunne lære lidt af ovenstående tankegang ;-)

Tilmeldt 2. Mar 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mit privatnummer vises heller ikke ved opkald, netop fordi jeg virkelig hader, når folk ringer tilbage og siger: "Jeg kan se, at du har haft ringet" (og de ved bare ikke en skid om, hvem de ringer til). Mange gange gider de ikke engang at præsentere sig - som om jeg bare sidder og venter i timevis på at de skal ringe tilbage Angry

Og som om, at det er mig, der har ringet. Vi er fem i husstanden og man kan så bruge en halv time på at lokalisere manden (hvor bor du, hvem er du far til, har du en annonce på dba o.s.v)

Altså: Hvis du absolut uopfordret skal ringe tilbage, så gør det inden for 5 min. efter, at du ikke nåede telefonen. Alt andet er direkte uforskammet, med mindre du bliver opfordret til det af den der kalder dig op eller naturligvis, hvis du kender personen bag nummert.

Hvis man sidder og indhenter tilbud og har ringet mange steder hen er det da også pinligt, når en af emnerne ringer tilbage og man så ikke kan huske vedkommendes firma, da man har taget de gule sider fra en ende af. Embarrassed

/Jumi

 

 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Technocowboy,

Hvad vil dét sige -- hemmeligt user id? Jeg har haft store problemer med at opdatere min profilinfo (bl.a. foto) og har skrevet til amino support.

Forstår dog ikke din pointe. Der er et link til min hjemmeside efter alle mine indlæg, så jeg er da lige til at komme i kontakt med, både i form af tlf.nr. og mail!

Eller driller du mig bare? Big Smile

Thomas    www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 4 ud af 7 (68 indlæg)