Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP! Jeg kan ikke ringe til .......?

Side 1 ud af 7 (68 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er næsten sikker på, at I alle har prøvet det med at få et opkald for at konstatere:

  • Privat nr.
  • Udeladt nr,
  • Hemmeligt nr.

Hvordan havde vedkommende tænkt sig, at jeg skulle kunne ringe til dem, når de har et hemmeligt nr.

 

Har ved flere lejligheder forsøgt at forklare såvel kunder som leverandører m.v. problemet, hvor mange af dem har fået ændret eks. omstillingsanlæg og andet, som forhindrer en nummervisning.

Jeg har det princip, at jeg aldrig tager en telefon med ovennævnte identifikation, idet oftest er det en eller anden sælger, som gerne vil sælge et elller andet, som jeg absolut ikke har brug for, slet ikke at vedkommende bruger min tid, hvor jeg iøvrigt ofte har ventet på et vigitgt telefonopkald.

Så kære Amino'er, hvis I hører til kategorien, som ved telefonopkald viser eks. hemmeligt nr., så få det lavet om snarest, da jeg ved at rigtig mange efterhånden har samme holdning som mig.

Phone Shocker

Hilsen

Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er 100% enig med dig Tonny.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 06:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tonny Skov Pedersen:
Så kære Amino'er, hvis I hører til kategorien, som ved telefonopkald viser eks. hemmeligt nr., så få det lavet om snarest, da jeg ved at rigtig mange efterhånden har samme holdning som mig.

Jeg har det fuldstændigt omvendt. Jeg hader de virksomheder som efterfølgende ringer og siger "Jeg kan se at du har ringet". Jeg har ikke nogen forventning om at du skulle ringe tilbage til mig, hvis jeg ringede forgæves. Jeg ville måske have en forventning om at et revisionsfirma som minimum havde en mulighed for at man kan lægge en besked og herunder sit nummer, hvis jeg ønskede et kald tilbage.

Hvis en mulig leverandør ikke gad tage telefonen alene fordi han ikke kan se hvor nummeret kommer fra - tja så findes der heldigvis andre leverandører - herunder også revisorer hvor man kan lægge sin ordrer.

Egentlig sjov at den der vil sælge forsøger at stille krav til potentielle kunder. Det må være fedt at være i et marked med overkapacitet.Big Smile

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm jo jeg er også træt af omstillinger. der har hemmeligt nummer.
jeg er nået der til at jeg tager tlf men ringer de uden at ligge besked. tænker jeg ikke mere over det andet end de må ringe tilbage igen.

man kan jo ikke gøre andet.

og jo jeg er typen der ringer tilbage, hvis jeg ikke når et opkald. ser det som kunde service. er det forkert ? jeg mener der var vel en grund til at de ringede i første omgang ?

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

til gengæld savner jeg en mulighed for at spærer udenlanske broker firmaers tlfnr
er meget træt af engelske stoc broker firmaer der vil sælge varm luft aktier. og tager 1 time at slippe af med, så jeg er begynt at smide dem på efter 2 min

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ringer med hemlig nummer, det gør jeg fordi at jeg arbejder om natten ved siden af min virksomhed, og hvis jeg ringer med vist nummer ringer de tilbage på det nummer, derved vil jeg gå glip af det opkald da min telefon er slukket eller på lydløs når jeg sover. Tilgengæld ligger jeg besked hvis det er muligt, med det nummer de skal bruge så de eventuelt komme i kontakt med min telefon passer.

Der kan være mange grunde til hemmelig nummer, og dem der ringer til mig som er i katagorien fusk / telia / adwords / telefonbogssælger får den røde knap inden for max 2 min. Så det har jeg hellere ikke problem med.

Mvh.

Thomas

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter et utal af irreterende telefonsælgere er jeg også holdt op med at tage telefonen hvis det er privat nr.

Har så prøvet en enkel kan imellem at tage den alligevel for at se om der skulle være en kunne i den anden ende, men nej....

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er alt for nysgerrig til ikke at besvare opkald blot fordi der står hemmeligt nr.

Skulle det være en sælger - so what ? måske har de et godt tilbud - og hvis ikke, tager det ikke mange sekunder at takke nej.

Sidste tel. jeg tog med hemmeligt nr. ville tegne 5 års lejekontrakt i Thailand, så den var jeg da glad for at jeg tog Smile

Personligt ringer jeg altid med vis nummer.

Mvh

Jesper

 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Jeg afviser gerne 9 sælgere for at tale med en kunde hver 10. gang.

mvh Hans

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:

Jeg har det princip, at jeg aldrig tager en telefon med ovennævnte identifikation

Så kan du ikke drive ordenlig forretning. Og du glipper måske rigtig mange nye kunder der prøver at henvende sig.

Med hensyn til hvordan du skal kunne ringe til dem, så må du få folk til at lægge en besked hvis den går over på telefonsvarer, eller bed folk om deres numre hvis du har snakket med dem før.

Der er den valgmulighed at få udeladt, eller hemmeligt nummer i danmark, og folk der har valgt dette skal da have ret til at kunne ringe til virksomheder for at købe et produkt.

Mærkeligt indlæg.

Side 1 ud af 7 (68 indlæg)