Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er det game over for Riskær igen...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, men nu må vi se hvad retten siger til dette.. Når han engang har været dømt konkurs i denne sag, så kan de ikke senere komme efter ham igen fordi han kommer til penge!

Men han burde, dengang han havde de 168 mill., at betale dem alle sammen og derved slippe for alle de retsager osv.!

Altid en ny ide!

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Miloz:
Ja, men nu må vi se hvad retten siger til dette.. Når han engang har været dømt konkurs i denne sag, så kan de ikke senere komme efter ham igen fordi han kommer til penge!

Hvorfor ikke? Kravene består da også efter en konkurs (når vi taler personlig konkurs).

Fra Horsens
Tilmeldt 23. May 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Han har måske været lige "smart" nok.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus Lassen:

Han har måske været lige "smart" nok.

Eller direkte dum, når han ved han bliver overvåget!!!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes der er mange mennesker der går galt i byen når der snakkes om Riskær og penge. Manden har måske lidt på kistebunden - men den ½ milliard han scorede på CyberCity røg jo ind i en fond, og dem kan han ikke pille ved (selvom han forsøgte) Wink

Det er spændende at se om de får nogle penge ud af ham - hans omtalte holdingselskab har da en OK egenkapital, men spørgsmålet er jo blot hvem der er ejeren.

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 123
Fra  WeCode Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

At kalde ham "direkte dum" er nok noget nær det dummeste jeg nogensinde har hørt. Lige meget hvordan og hvornår de kreditorer kommer efter ham, så formår han altid at flyde ovenpå. Han har betalt en go del (41 millioner) og nu vil kreditorerne så have den andel halvdel(med renter 71 millioner) - hvilket er fin nok. Men i den sammenhæng bliver jeg nød til at kommenterer på citatet og artiklen. Klaus Riskær har jo så formået at tjene endnu flere penge i Danmark efter han er blevet dømt og har betalt 41 millioner tilbage - i det kreditorerne kommer efter ham igen, hvilket i sig selv er ret godt gået taget i betragtning at manden, som du selv siger har været overvåget og jo reelt "ingen" penge har!("Det har han jo nok")

Lidt for smart ved jeg ikke om han er. Men så vidt jeg kan se fejler  "hans" hus på ibiza ikke noget. Han er en dygtig forretningsmand og ivæksætter på rigtige mange punkter - men han har også sine fejl - men direkte dum er han langt fra - og mange kunne lærer noget af ham - både på godt og på ondt.

 

 

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Bankerne har da også tænkt med den forkerte ende (den som vender nedad), dengang de ydede ham et så stort lån mod en personlig kaution, når manden ikke var god for pengene i tilfælde af konkurs.

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Troels:

At kalde ham "direkte dum" er nok noget nær det dummeste jeg nogensinde har hørt. Lige meget hvordan og hvornår de kreditorer kommer efter ham, så formår han altid at flyde ovenpå. Han har betalt en go del (41 millioner) og nu vil kreditorerne så have den andel halvdel(med renter 71 millioner) - hvilket er fin nok. Men i den sammenhæng bliver jeg nød til at kommenterer på citatet og artiklen. Klaus Riskær har jo så formået at tjene endnu flere penge i Danmark efter han er blevet dømt og har betalt 41 millioner tilbage - i det kreditorerne kommer efter ham igen, hvilket i sig selv er ret godt gået taget i betragtning at manden, som du selv siger har været overvåget og jo reelt "ingen" penge har!("Det har han jo nok")

Lidt for smart ved jeg ikke om han er. Men så vidt jeg kan se fejler  "hans" hus på ibiza ikke noget. Han er en dygtig forretningsmand og ivæksætter på rigtige mange punkter - men han har også sine fejl - men direkte dum er han langt fra - og mange kunne lærer noget af ham - både på godt og på ondt.

Skal vi ik holde os til sagen og sandheden. Riskær har aldrig betalt noget tilbage. De 41 mio kr var boet efter en stor konkurs... Så han har ik haft noget op af lommen overhovedet.

Og du mener vel ik sådan et huskøb, med så simpel en ejerstruktur er smart... Alle og enhverv kunne se han var ejer af det selskab... Men så i stedet for dum, så lad os da kalde det en brøler af rang...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Troels:

Jeg har jo heller ik kaldt ham for dum nogen steder... Det var handlingen med huskøb, som var dum...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)