Køb et Amino Sponsorlink
Som Simon også siger
Simon:Navnet Curo Media er godt
så er det et godt navn, og nej, jeg er sikker på at det ikke vil skade jeres kunder :-)
Kenneth Hedegaard Olsen: Som Simon også siger Simon:Navnet Curo Media er godt så er det et godt navn, og nej, jeg er sikker på at det ikke vil skade jeres kunder :-)
Dejligt at høre
Juusu here and Juusu there..
Det er nok ikke tiden at hedde noget med Niko (nikotin)..Alle går op i sundhed..
Behold i jeres navn og brand det, der er muligheder i det..
Mikkel
ModernWall.dk: Det er nok ikke tiden at hedde noget med Niko (nikotin)..Alle går op i sundhed.. Behold i jeres navn og brand det, der er muligheder i det.. Mikkel
Heh
kuru var det sådan det staves
Uhha der har vi det første eksempel
Tror bare det skal brandes, i har jo logoet til det ;-)
mikkel
ModernWall.dk: Tror bare det skal brandes, i har jo logoet til det ;-) mikkel
Ja og det har vi sådan set haft længe, det er først nu her i takt med det nye design vi er kommet i tvivl ...
Simon: Fokusér på at få solgt design og drop overspringshandlingerne. Navnet Curo Media er godt
Fokusér på at få solgt design og drop overspringshandlingerne.
Navnet Curo Media er godt
Hej Simon,
Jeg vil mene at man ikke kan kalde dette en overspringshandling. Vi har kørt med navnet Curo Media i et lille halvt år, hvor vi har erfaret at navnet ikke falder i kundernes smag. Derfor mener vi helt klart at det er værd at tage til revurdering, hvis vi ønsker at kunne brande vores firma ordentligt.
Men giver dig ret i at det væsentligste er da helt klart at få solgt nogle produkter. :)
Jeg er E-Købmand hos Lomax. Læs min blog om brugervenlighed her.
Når man tænker over navnet lyder det egentlig fornuftigt, men problemet ligger i når man skal udtale det - prøv at sige det højt for jer, ændre det på jeres opfattelse, eller? :-)
Mvh.
Nikolaj