Køb et Amino Sponsorlink
Hey Folks!
I forbindelse med redesign af vores side er vi kommet i tvivl om vores navn, Curo Media.Tvivlen ligger i, hvorvidt navnet er brugervenligt nok, og om det evt. skal skiftes?
Hvad tænker I som forbrugere af siden? Er det ok? Kan i stave til det? Feedback ville være super skønt!
Evt. nye forslag er meget velkomne!
Nu I er igang, er I også meget velkomne til at kommentere lidt på vores kommende design:www.curomedia.dk/nytdesign
mvh.Nikolaj Nørbæk JensenCuro Media
Juusu here and Juusu there..
Kanon flot logo og blå farve.
tror det kunne blive vildt godt med hvis "højglans" baggrund istedet for i "træ"
Mikkel
Kan rigtig godt lide jeres navn + jeres design :-)
ModernWall.dk: Kanon flot logo og blå farve. tror det kunne blive vildt godt med hvis "højglans" baggrund istedet for i "træ" Mikkel
Takker
Træet er temaet i siden, vi vil gerne skille os ud på den måde...Desuden mener jeg, at det står vildt flot til den blå farve.
Hvad med navnet?
Fokusér på at få solgt design og drop overspringshandlingerne.
Navnet Curo Media er godt
Ønsker du hurtige og målbare resultater online? Ring med det samme!
Kenneth Hedegaard Olsen: Kan rigtig godt lide jeres navn + jeres design :-)
Tak, du mener ikke at navnet er "til skade" for os og vores kunder?
Jeg synes navnet holder 100%, men hvor kommer det fra ?
Hej Nikolaj
Jeg kan også godt lide jeres navn, men jeg tænker lidt på om i ikke kunne kalde det NikolajMedia da i begge hedder Nikolaj?
Simon: Fokusér på at få solgt design og drop overspringshandlingerne. Navnet Curo Media er godt
Tak Simon..Vil du uddybe, hvad du mener med overspringshandlinger?
Mikkel:Navnet stammer fra en brainstorm Nikolaj og jeg lavede tilbage, da vi startede bureauet op... Tilfældigvis har vi senere fundet ud af, at det faktisk kan betyde "helbredning" - lidt sejt, da det jo er det, vi gør med kundernes sider og andet... http://www.ordbogen.com/opslag.php?word=curo&dict=auto#dasp
Thomas:Tja, vi har snakket om Niko Media, meeen det bliver lidt for "sjovt"...