Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

sponsorlink ubrugelig service?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai anbefalede jeg prøvede at smide mit oplæg her istedet, da der ingen respons kom i plus debatten.

oprindelige indlæg: http://www.amino.dk/forums/t/82837.aspx

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Er jeg den eneste der finder Amino sponsorlinks, ganske uanvendelig?

Jeg har især set mig sur på at systemet ikke har følgende funktioner.

  • Indsættelse at penge på konti, hvorfor bestilte kampagner automatisk kan trække.
  • Mulighed for at oprette annoncer, gemme dem, og vælge dem igen ved oprettelse af ny annonce kampagne.

Yderligere under jeg mig meget over måden som annonce programmet kør på. Jeg har oplevet at havde ventet 2 måneder på at en annonce plads blev ledig. Da pladsen så blev ledig modtog jeg en e-mail, på at pladsen var ledig. Jeg forsøgte så at benytte mig af min reservation af pladsen og fik jeg af vide at annoncepladsen var taget af en anden.
Og dette var tilfældet med alle 6 annoncepladser jeg havde forsøgt at reservere!

Hvorfor er det at systemet ikke er lavet lidt som Adbrite, hvor annoncerne ikke er faste, men man betaler ppv eller ppc?
Så kunne vi alle komme til og undgå at man skulle vente måneder på at vores annoncer kom på uden succes, hvis vi var villige til at betale efter "udbud/efterspørgelse".

Håber i vil tage mine problemstillinger til jer og rette op på dette lidt håbløse system.

Ps. sidder med et par tusinde kr. i sponsorlinks gavekort. Med det her system vil jeg ikke få mulighed for at bruge dem alle inden de udløber.

Med venlige og frustrerede hilsner
Sven Philipsen

Fra Farsø
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 614
Fra  Sportsway.dk Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil give dig fuldstændig ret.

+ At så syntes jeg ikke at der står nok info omkring det :-)

Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, så er både Nicolai og dig enige med mig ind til videre.

Men der er stadig ikke meget respons fra amino's side.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også meget enig, derudover så jeg på vores test ikke et eneste klik...

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Undskyld mig, hvorfor i alverden skriver du ikke bare til dem?

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Fordi der jo må være et formål med man har oprettet dette område i debatten?

2. For at give andre mulighed for at tilslutte sig min mening, eller modsige den og komme med deres indput til fejl mangler.

Jo flere tilkendegivelser vi giver jo nemmere er det at vise amino, at de nok bør fokusere nogle af deres udviklingstimer i denne retning.

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

 Ja det er bare om  skrive til amino. Jeg tror nemlig ikke de læser alle de mange tråde igennem som bliver oprettet hver eneste dag

 


 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt selv finde deres mail.

Men som nævnt ovenfor, tror jeg på dette område i debatten har et formål. Så jeg foretrækker at lave en debat ud af det.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Super at i skriver i denne kategori nu, den holder vi nemlig øje med.
Der bliver skrevet næsten 1.000 daglige indlæg på Amino og vi kan ikke være med alle steder.

Sponsorlink systemet er ganske rigtigt et primitivt system, men det basale virker nu fint.
Det vil være rart med flere funktioner, men det er faktisk ikke så let at lave et CPC CPM baseret system og vi har for at være ærlig heller ikke tiden til det lige nu.

Mht. mails man får og så er kategorien udsolgt, så lyder det som om der er en fejl. Det vil jeg gå videre med og få fixet.

Tak for jeres feedback, den gør os kun bedre.

Dbh Martin

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)