Køb et Amino Sponsorlink
Hej
Er der nogen som ved om det er tilladt at drive en dansk webshop under hhv. et tysk eller svensk domæne?
Mvh. Trine
Det kan jeg ikke se noget problem i, andet end at du hvis skal være bosat i sverige for at have et svensk domæne.
Med venlig hilsenPeter Olesen
Jeg har et uddybende spørgsmål:
Peter Olesen (Feder): Det kan jeg ikke se noget problem i, andet end at du hvis skal være bosat i sverige for at have et svensk domæne.
Hvor står der at man skal være bosat i Sverige for at eje et .SE?
VenligstDennis Nielsen
Man skal ikke være bosat i sverige for at have .se domæne
Ejer selv Mobillig.se
De kræver dog dit cpr nr.
mikkel
Dennis Nielsen -: Peter Olesen (Feder): Det kan jeg ikke se noget problem i, andet end at du hvis skal være bosat i sverige for at have et svensk domæne. Hvor står der at man skal være bosat i Sverige for at eje et .SE?
Peter Olesen (Feder): Dennis Nielsen -: Peter Olesen (Feder): Det kan jeg ikke se noget problem i, andet end at du hvis skal være bosat i sverige for at have et svensk domæne. Hvor står der at man skal være bosat i Sverige for at eje et .SE? Det mener jeg at have læst et sted, men jeg er ikke helt sikker.
Artik - Den gratis artikeldatabase
Jeg har da et svensk domæne og så vidt jeg husker, så bor jeg i Danmark.
Køb billige hukommelseskort, såsom SD kort eller Micro SD kort. Mangler du en billig USB nøgle, så kan vi også klare det. Nu sælger vi også kabler. Bestil f.eks. et nyt HDMI kabel eller antennekabel i dag.
Rommy: Peter Olesen (Feder): Dennis Nielsen -: Peter Olesen (Feder): Det kan jeg ikke se noget problem i, andet end at du hvis skal være bosat i sverige for at have et svensk domæne. Hvor står der at man skal være bosat i Sverige for at eje et .SE? Det mener jeg at have læst et sted, men jeg er ikke helt sikker. Er det ikke Norge du tænker på?
phunky:Er man underlagt det pågældende lands regler for internethandel? Og i så fald hvor finder jeg dem?
Hvis du har en webshop på dansk der henvender sig til danskere, så er du underlagt danske regler.
phunky:Kan man stadig have forretningsadressen i DK, og være underlagt de danske momsregler?
Nu ved jeg ikke om du er bosiddende i udlandet. Men jeg bor i sverige og har et dansk selskab registreret på en dansk adresse. Intet problem der.
Send sms fra en af danmarks billigste gateways
Intet krav om minimums køb for fast lav pris.