Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Gratis linkdatabase for autoudstyr m.m.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Så er min nye lille niche side ved at være færdig, der mangler stadig lidt. www.alulinks.dk

Det er en gratis artikel database for autoudstyr og andre i bilbranchen, det er gratis at oprette sig som forfatter og indsende artikler med links. Siden er seo venlig, så der er rig mulighed for, at få god linkjuice hen ad vejen.

Jeg ved godt designet ikke er top nice, men den er ment til at være brugervenlig og med fokus på gode artikler.

Håber i vil tage godt imod den og bruge den, nu når den er gratis :-)

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Fra Høng
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Du har lidt problemer med UTF-8 encoding.

Ellers fin side, men med mindre du har en masse inlinks, så kan jeg ikke lige se hvor meget linkjouce man får ud af dine tilmeldinger.

Desuden mangler der vist noget URL plugin, før din SEO PACK rigtig får nogen effekt.

Men ellers fin idé

It Support - Råd og vejledning i alt indenfor it og elektronik til virksomheder samt billig pc hjælp til private

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det Ser okay ud dette design Yes

Den første artikel kan ikke ses bogstaver å og ø

Kontakt jer hvordan gør man det , jeg kunne ikke nogle kontakt siden?

Du har lavet disse streger | imellem ordene det gør det svært at læse hvad der står ude på google lave en titlen beskrivelse uden disse streger

på google ser linket sådan her ud

 Autoudstyr|artikler|links|tilbud| Alulinks.dk

Find autoudstyr, stort index med artikler, links, tilbud og nyheder om autoudstyr. Gratis tilmelding for firmaer.
www.alulinks.dk/ -
Cached

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved det, og jeg arbejder på sagen :-) Ja mangler et url plugin, nogen der har link til det?

Jeg ved det med æøå i den første tekst, det er noget med programmeringen, der skal indsættes special tegn, har bare ikke fået det gjort endnu.

Over tid, vil der forhåbentlig komme flere links til, der er ikke pågbegyndt linkbiulding endnu, men det blive der, og så er der forhåbentlig nogen der vil skrive en masse artikler og link til siden for at andre kan få glæde af at læse dem.

Ja, det var lige lidt hurtigt sat op med side titel,det bliver der lavet om på.

Tak for jeres respons, indtil videre

Mht. encoding, ved jeg ikke helt hvad det betyder og om det måske har noget at gøre med at siden er hostet hos One.com, det er kun en midlertidig løsning, indtil jeg får den op og køre hos www.Seohost.dk når den er klar :-)

 

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kommer også en kontakt side og en nyhedsbrev tilmelding, men det skal jo lige på plads, nu var det lige for at få den indexeret, som start :-)

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Fra Høng
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Det ville faktisk have været bedst at du ventede med at få den indexeret af Google mv. indtil du havde url struktur på plads.

Du kan recikerer at du bliver ramt af duplicate content, da der pludselig kan være 2 sider med nøjaktigt samme indhold.

Men fin side ellers :)

It Support - Råd og vejledning i alt indenfor it og elektronik til virksomheder samt billig pc hjælp til private

Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tilbagemeldingerne.

Dog har jeg måtte starte forfra og slette det hele da et url plugin efterfølgende ødelagde hele strukturen og ikke kunne genoprettes!!!!.

Så siden kommer op igen om noget tid! Denne gang uden et url plugin :-(

 

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)